Sinds enige tijd heb ik een Highpoint RocketRaid 2220 met 4x Hitachi T7K250 (HDT722525DLA380, 250Gb) draaien op een MS K7D Master. De RocketRaid 2220 bevind zich in een 66Mhz/64bit PCI-X slot.
Als ik HDTach draai dan krijg ik het volgende resultaat;

HDTune komt tot een volgend resultaat:

In beide gevallen is de processor of het geheugen geen bottleneck
Het is voor mij geen slechte score, maar als ik naar de Mega roundup van Serial ATA RAID 5-adapters van Femme kijk dan performed dit array niet echt optimaal tov de test (er van uitgaande dat de RR2220 gelijkwaardig is aan de RR1820A).
Heeft iemand enig idee hoe ik de performance kan verbeteren zodat deze wel op het niveau komt zoals in de review van Femme. De PCI-X bus laat iig 533MB//s toe en als ik de HD's los bench dan moet het zeker lukken om in RAID5 hoger dan 110MB/s gemiddeld te komen
Als ik HDTach draai dan krijg ik het volgende resultaat;

HDTune komt tot een volgend resultaat:

In beide gevallen is de processor of het geheugen geen bottleneck
Het is voor mij geen slechte score, maar als ik naar de Mega roundup van Serial ATA RAID 5-adapters van Femme kijk dan performed dit array niet echt optimaal tov de test (er van uitgaande dat de RR2220 gelijkwaardig is aan de RR1820A).
Heeft iemand enig idee hoe ik de performance kan verbeteren zodat deze wel op het niveau komt zoals in de review van Femme. De PCI-X bus laat iig 533MB//s toe en als ik de HD's los bench dan moet het zeker lukken om in RAID5 hoger dan 110MB/s gemiddeld te komen