Outlook 2003 berichten opslaan

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:40
Omdat ik mijn computer opnieuw ga formatteren wil ik mijn postvak in van outlook 2003 opslaan, ik heb al wel gegoogled maar dan kom ik uit bij het archiveren van de bestanden, maar die kan ik vervolgens niet meer terug vinden.

Nu is mijn vraag dus wat ik nu het beste kan doen om mijn berichten op te slaan...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Maak een export van je box naar een pst bestand...
Die kan je later heel makkelijk terug zetten door dezelfde import/export functie...

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

En je kan met import/export ook je contacten, afspraken en agenda enz overzetten, niet alleen je e-mail :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik neem aan dat je gewoon met Outlook 2003 werkt zonder koppeling oid naar een (zakelijke) mailomgeving?

Dan is het een kwestie van de betreffende pst file opzoeken en backuppen. In 2003 bestaat de mogelijkheid om alle gegevens in je .pst file op te slaan, zoals account-gegevens, rules, mappen, etc).

Makkelijkste is even opzoeken bij je account-settings (Data file location) of zoeken in windows naar *.pst

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk eens even in de Officesuites en -software - FAQ, staat het allemaal in. We verwachten hier dat je zelf aan de slag gaat voor je een topic opent,en al helemaal dat je even de faq doorneemt voor je post.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.