Toon posts:

Acrobat Reader 7 werkend krijgen op Windows NT 4.0*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eigenlijk met een probleem hier bij ons bedrijf. Op een groot gedeelte van de computers staat Windows NT, maar op andere computers staat 2000/XP. NT draait omdat er speciale programma's op draaien die nog niet op XP kunnen draaien.

Verder hebben we een intranet met links naar pdf's erin. Hier komt het probleem.
In Acrobat Reader 7.0 zijn namelijk de problemen verholpen met het openen van links via een webpagina/excel/word bestand. Deze heb ik sowieso op de XP machines gezet en dit werkt ook super. Maar nu is het probleem dat Acrobat Reader 7.0 NT niet ondersteunt en kan hem dus niet installeren. Nu lees ik op sommige sites dat het gewoon moet werken onder NT!?

Is het op de een of andere manier mogelijk om dit te omzeilen, zodat ik toch reader 7.0 kan installeren.

Jullie zijn helden als jullie een oplossing voor me zouden hebben _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil liefst acrobat blijven gebruiken, omdat ik anders teveel verschillende readers erop krijg. Wil het overzichtelijk houden.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je niet gewoon met 6 blijven werken? Want ook al heb je een omweg zal het volgens mij nooit zo lekker draaien als een programma dat voor NT gemaakt is :P Ik pas de topictitel nog even ietsje aan :)
Probleem Acrobat Reader 7.0 NT > Acrobat Reader 7 werkend krijgen op Windows NT 4.0*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:13:
Kan je niet gewoon met 6 blijven werken? Want ook al heb je een omweg zal het volgens mij nooit zo lekker draaien als een programma dat voor NT gemaakt is :P Ik pas de topictitel nog even ietsje aan :)
Probleem Acrobat Reader 7.0 NT > Acrobat Reader 7 werkend krijgen op Windows NT 4.0*
Het probleem dat ik met versie 6 heb, is dat het de hyperlinks niet kan openen. Ik heb op een website een link naar een pdf. Deze opent hij dan wel nog. Maar zodra in dat pdf document links naar word of excel documenten heb staan kan hij ze niet vinden