Toon posts:

Techwood 42" plasma aanbieding (mediamarkt)

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ze hebben bij de mediamarkt Zoetermeer een aanbieding voor een Techwood 42" scherm 4000 bit http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/157/

Ze hebben me verteld dat dit een vestel scherm is (type 4205, maar daar kan ik weinig over vinden, wel over de 4210). Heeft iemand ervaringen met dit scherm of met een vestel scherm? Is dit een leuke aanbieding voor de prijs of kan ik beter een iets duurder scherm kopen met het oog op kwaliteit.

Alvast bedankt voor de reacties.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
De resolutie van die tv is redelijk bagger: 852*480
Het lijkt mij alsof dat ding nooit goed beeld kan geven met die cijfers, maar ik kan er naast zitten... :)

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 16:55
er zijn heel goede Plasma TVs met dezelfde resolutie. Qua kwaliteit moet je zo'n scherm gewoon zelf gaan bekijken. Ik verwacht er weinig van. Goede plasma's die ik gezien heb zijn van bekende merken pioneer, panasonic, hitachi, philips en LG.

Vestel is een turks merk dat vooral door lage prijzen aandacht trekt. Kwalitatief maken ze naar mijn mening ook de kwaliteit die bij zo'n prijs kunt verwachten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, om nou voor elke aanbieding een topic te openen, lijkt me geen goed idee. doe dat liever in dat centrale aanbiedingen topic, of ga even in de winkel kijken wat je van de kwaliteit vindt (wat sowieso de policy is in audio video! :)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.