Toon posts:

Nieuw geheugen voor op DFI Ultra-D

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een DFI Lanparty NF4 Ultra-D en wil daar graag binnenkort wat extra geheugen op. Ik heb nu 2x 512 MB Corsair TwinX 3200LLPT en dat moet dus vervangen worden voor 2x 1GB. Ik zit alleen een beetje met welke ik dan het beste kan pakken.
Nou hoor ik allemaal mooie verhalen over OCZ gold series etc. maar die zijn dus niet echt makkelijk hier te krijgen op 2 GB. Wat zouden jullie aanraden? Het geheugen moet goed te klokken zijn en ook nog een beetje fatsoenlijke timings houden. Wat zijn jullie ervaringen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG FAQ
Welk geheugen moet ik nemen?
Alles over geheugen

De antwoorden staan gewoon in de FAQ van dit subforum :) Aangezien er dus op geen enkele manier uit je topicstart te afleiden is wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden danwel uiteengezet met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken, gaat dit topic dicht. Neem eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Samengevat is dat dus aantoonbare inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis ;)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

SAIKOLOGICAL, lees voordat je een topic opent eens het PMG Beleid door,
dan had je de RAM FAQ verder kan je het beste kijken naar wat reviews op internet of in DOC hier op GoT welk OC geheugen je het best kan kopen :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.