Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
'When you're not paying for the product, you are the product!'
zou ik ook doen. die dingen krijg je gratis en kan wellicht perfect dienen.Turkish schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:47:
Je zou ook een oude kast kunnen kopen en daar de connectortjes van kunnen gebruiken
Waar zou ik een gratis kast kunnen krijgen? Maakt de ouderdom van de kast nog wat uit?ibizadesire schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:50:
[...]
zou ik ook doen. die dingen krijg je gratis en kan wellicht perfect dienen.
[ Voor 5% gewijzigd door Nielson op 31-08-2005 11:57 ]
Er zijn tal van mogelijkheden, de huidige kabel splitsen en daar draadjes + kleine connectoren aan vastzetten, of de hele kabel weghalen en nieuwe aparte draadjes aan de front panel onderdeeltjes zetten.
Een oude kast is dan idd wel handig
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ws bedoeld de topicstarter dat alles in 1 flatcable zit, incl bijpassende connectorNielson schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:56:
Je kunt vrij makkelijk met een speld of scherp mesje het plastic lipje dat het metalen klemmetje aan het uiteinde van zo'n draadje vasthaakt iets opwippen, kun je de klemmetjes allemaal loshalen en in de goede volgorde weer in het blokje doen.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Exact, ik kan de oude connector niet gebruiken, omdat hij fysiek gewoon niet op het moederboard past.limoentje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:59:
[...]
Ws bedoeld de topicstarter dat alles in 1 flatcable zit, incl bijpassende connectorDie krijg je niet op alle moederborden geprikt
/edit : Beschrijf eens hoe die connector eruit ziet, één of twee rijtjes van hoeveel gaatjes ? Toevallig ook twee dicht gestopt ? Vaak kun je deze plugjes er vijr makkelijk met een mesje weer uitpeuteren.
[ Voor 44% gewijzigd door Nielson op 31-08-2005 12:16 ]
Verwijderd
Tja en dan maar proberen, zoveel mogelijkheden zijn er dan niet over.
En natuurlijk die connector eraf ja.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 12:09 ]
Nou, dit is zo'n beetje het probleem:Nielson schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:07:
Kan inderdaad zijn dat je er een stuk af moet knippen omdat het blok te groot is, maar heb het regelmatig zo gedaan bij HP pc's, en meestal wil 't wel op deze manier.
/edit : Beschrijf eens hoe die connector eruit ziet, één of twee rijtjes van hoeveel gaatjes ? Toevallig ook twee dicht gestopt ? Vaak kun je deze plugjes er vijr makkelijk met een mesje weer uitpeuteren.
Dit is de oude connector:
Sorry dat ik geen beter plaatje heb, maar HP is zeer zuinig met informatie wat betreft de binnenkant van hun computers
En dit is de nieuwe:
Op de oude print zit dus 1 lange connector van 2x9 gaatjes die niet op het nieuwe mobo past.
met een scherp mesje moet dat lukken.