Beste mensen van het goede leven.
Momenteel krijg ik de volgende error, ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar kom er gewoon niet uit
En ik gebruik de volgende code :::
Ik had al o.a. op het forum gezocht en daar kwam ik ergens tegen dat bepaalde waarden verkeerd in de code waren gezet, maar dat is hier volgens mij niet aan de orde.
Ook heb ik de volgende query geprobeerd, maar dit maakte geen verschil.
Bij het weghalen van de WHERE geeft hij geen foutmelding, alleen krijg ik uiteraard niet de juiste output
Wanneer ik in de query Land-id tussen [] zet geeft hij een "Data type mismatch in criteria expression., " melding en als ik Land-id tussen quotes zet geeft hij weer een undefined index aan.
Het ligt ook niet aan de variabele want in de echo geeft hij gewoon een ' 1 ' weer of iets dergelijks.
Variabele buiten quotes halen mocht ook niet baten.
Hebben jullie nog ideeen?
Momenteel krijg ik de volgende error, ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar kom er gewoon niet uit
code:
1
| Warning: odbc_exec() [function.odbc-exec]: SQL error: [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1., SQL state 07001 in SQLExecDirect in C:\Inetpub\wwwroot\main.php on line 90 |
En ik gebruik de volgende code :::
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| <? $nr = $_GET['nr']; $db = "C:/Inetpub/wwwroot/Projecttabellen.mdb"; $conn = odbc_connect('DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ='.$db, '', ''); $qryProject = "SELECT * FROM Projecten WHERE Projectnr = '$nr' "; if( $resProject = odbc_exec($conn, $qryProject) ) { while( $obj = odbc_fetch_array($resProject) ) { // echo '<pre>'.print_r($obj, 1).'</pre>'; $Projectnaam = $obj['Projectnaam']; $Projectnr = $obj['Projectnr']; $Locatie = $obj['Locatie']; $Land_id = $obj['Land-id']; $Categorie_id = $obj['Categorie-id']; $Opdrachtsoort_id = $obj['Opdrachtsoort-id']; $Kenmerken = $obj['Kenmerken']; } } $qryLand = "SELECT Land FROM Land WHERE Land-id = '$Land_id' "; if( $resLand = odbc_exec($conn, $qryLand) ) // line 90 { while( $obj1 = odbc_fetch_array($resLand) ) { $Land = $obj1['Land']; } } ?> |
Ik had al o.a. op het forum gezocht en daar kwam ik ergens tegen dat bepaalde waarden verkeerd in de code waren gezet, maar dat is hier volgens mij niet aan de orde.
Ook heb ik de volgende query geprobeerd, maar dit maakte geen verschil.
PHP:
1
2
3
| <? $qryLand = "SELECT * FROM Land WHERE Land-id = '$Land_id' "; ?> |
Bij het weghalen van de WHERE geeft hij geen foutmelding, alleen krijg ik uiteraard niet de juiste output
Wanneer ik in de query Land-id tussen [] zet geeft hij een "Data type mismatch in criteria expression., " melding en als ik Land-id tussen quotes zet geeft hij weer een undefined index aan.
Het ligt ook niet aan de variabele want in de echo geeft hij gewoon een ' 1 ' weer of iets dergelijks.
Variabele buiten quotes halen mocht ook niet baten.
Hebben jullie nog ideeen?
Proud member of the Cosmic Cows