Toon posts:

Outlook 2003 2e account toevoegen aan een exchange server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem,

Hetgeen wil dat een klant graag email wil kunnen versturen onderverschillende afzenders afzonderlijk.
Zodat emails die beandwoord worden, met bijvoorbeeld de mail info@mintel.nl ook na het beandwoorden door de ontvanger in een daarvoor bestemde inbox map komt.

Echter is de account al ingesteld op een ander mail blaat@mintel.nl dit is een prive email.

De situatie is nu echter dat de klant, kan kiezen tussen de 2 mails door de eerste paar letters te typen en daarna tab.

Ik krijg een foutmelding als ik een nieuwe account wil opstellen op een exchange server, dan geeft hij de foutmelding "u heb al een microsoft exchange server- account ingesteld. outlook biedt geen ondersteuning voor meer dan een exchange-server account tegelijk"

Echter wilt de klant niets hoeven te typen, een schuifsysteempje zoals bij outlook express die je krijgt bij het maken van 2 accounts is hetgeen wat ik zoek.

Ik hoop dat iemand de oplossing voor mij heeft :)

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:09:
Ik zit met een probleem,

Hetgeen wil dat een klant graag email wil kunnen versturen onderverschillende afzenders afzonderlijk.
Zodat emails die beandwoord worden, met bijvoorbeeld de mail info@mintel.nl ook na het beandwoorden door de ontvanger in een daarvoor bestemde inbox map komt.

Echter is de account al ingesteld op een ander mail blaat@mintel.nl dit is een prive email.

De situatie is nu echter dat de klant, kan kiezen tussen de 2 mails door de eerste paar letters te typen en daarna tab.

Ik krijg een foutmelding als ik een nieuwe account wil opstellen op een exchange server, dan geeft hij de foutmelding "u heb al een microsoft exchange server- account ingesteld. outlook biedt geen ondersteuning voor meer dan een exchange-server account tegelijk"

Echter wilt de klant niets hoeven te typen, een schuifsysteempje zoals bij outlook express die je krijgt bij het maken van 2 accounts is hetgeen wat ik zoek.

Ik hoop dat iemand de oplossing voor mij heeft :)
Je kunt in de advanced properties van je exchange-client aangeven dat er meer mailboxen geopend moeten worden.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik al geprobeerd, echter onhoudt hij de mail adressen niet en moet er alsnog via een omweg de email adressen toegekend worden :)

Plain simple dit is dus wat ik wil in outlook 2003 op een exchange server

[url=]http://img187.imageshack.us/my.php?image=naamloos4gb.pngAfbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/7576/naamloos4gb.th.png[/url]

http://img187.imageshack.us/my.php?image=naamloos4gb.png

[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 11:32 ]

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Sorry, ik lees verkeerd. De drop-down die jij wil kan niet.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• dmeij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 12:09

dmeij

It's just my name

Eerst in de ad properties van de user opvragen daar tabblad e-mailadressen een e-mail adres toevoegen. Daarna kan de klant kan in outlook in het menu beeld de optie "Van" aanklikken en dan zelf aangeven met welk e-mailadres hij verstuurt wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door dmeij op 31-08-2005 11:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dankje ik zal het eens proberen :)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 14:11

Opa

Nu Multifocaal!

dmeij schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:22:
Eerst in de ad properties van de user opvragen daar tabblad e-mailadressen een e-mail adres toevoegen. Daarna kan de klant kan in outlook in het menu beeld de optie "Van" aanklikken en dan zelf aangeven met welk e-mailadres hij verstuurt wordt.
Overigens verschijnt het "Van" veld alleen als je "Word 2003 gebruiken om mails op te stellen" uitvinkt, heb ik gemerkt.
En het account waaronder je zit moet ook verzendrechten hebben op het tweede (info) account.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Hmhm dankjullie, helaas heeft de klant een nogal specifieke eis. Namelijk met 1 opslag de adressering wijzigen. Het moet echt net als het schuifmenuutje, klikken op van en selecteren wilt de klant Niet

Dat is voor mij zeer jammer, want het had een hoop kopzorgen gescheeld :P

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 14:11

Opa

Nu Multifocaal!

Ik denk dat je dan maar Outlook Express moet aanbevelen. :+

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

misschien dat je met outlook forms nog wat verder komt:

http://www.outlookcode.com/d/forms.htm
Pagina: 1