Toon posts:

[PowerPoint] Erg grote, tijdelijke bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al op gegoogled en ook hier op GoT gezocht, maar kan nog niets vinden over het specifieke probleem wat ik heb. Als het al een keer geplaatst is, spijt het mij heel erg.

Ik had hier een computer met een powerpoint presentatie die in de etalage draaide. Deze had Windows 98SE en Office 2000, alletwee ongepatched (ooit gewoon snel geïnstalleerd voor het doel die presentatie te draaien).
Maar na een tijdje crashte de volledige computer ongeveer elke twee dagen en zat helemaal vast, moest met de knop gereset worden.

Na even rondkijken kwam ik erachter dat de hele temp map vol zat met grote bestanden, veel aantal van tientallen MB's, een aantal van honderden MB's, maar ook één van wel 1,2GB! De bestanden verdwijnen wel als PowerPoint goed wordt afgesloten, maar niet als de PC dus crasht.
De computer staat 24/7 in de etalage aan en is moeilijk te bereiken, dus steeds PowerPoint opnieuw starten is geen optie.

Na wat met opties gestoeid te hebben in PowerPoint en dergelijke had ik geen oplossing, dus ik besloot de computer gewoon te formatteren, Windows 2000 (sowieso stabieler) en Office 2000 erop te zetten en deze compleet te patchen. Maar het probleem blijft,... ik heb de computer nu als test 2 dagen aanstaan en er staat 1 tijdelijk bestand in %temp% (~DF1F26.tmp) die al 15MB is.

Ik heb al wat backup functies, autosave en dergelijke uitgezet in PowerPoint. Ook heb ik een batch gemaakt om de bestanden te verwijderen, maar dat werkt niet omdat de bestanden gelockt zijn. Het formaat kan alleen PowerPoint zijn want de presentatie(s) krijgen we van leveranciers.

Zoals ik al aangaf, na veel zoeken ik heb nog geen oplossing gevonden. Heeft iemand een idee in welke richting ik het probleem kan oplossen?

Nog even op een rijtje:
PC: P2 400Mhz / 128MB ram / 4GB harde schijf
Software: Windows 2000 SP4 / MS Office 2000 (allebei volledig gepatched)
PP bestand: 6MB PPS bestand.

edit: PPS grootte erbij gezet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 10:58 ]