Voorheen kon ik altijd met mijn windows 2003 server extern verbinding maken middels het vaste ip-adres van mijn breedband verbinding. Inmiddels heb ik IIS opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Ik heb niet veel programma's op de server staan, ik gebruik het voor het overgrote deel als 'opslagserver', dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ik zoek me nu al twee dagen wezenloos, ook op internet voor een mogelijke verklaring.
Ook de intro-pagina van IIS kan ik extern niet bereiken (logisch, anders deed de rest het ook). Wel kan ik binnen het netwerk deze pagina's oproepen.
Is iemand dit probleem eens tegengekomen en weet die ook hoe dat opgelost kan worden, dan hoor ik het graag!
Ik zoek me nu al twee dagen wezenloos, ook op internet voor een mogelijke verklaring.
Ook de intro-pagina van IIS kan ik extern niet bereiken (logisch, anders deed de rest het ook). Wel kan ik binnen het netwerk deze pagina's oproepen.
Is iemand dit probleem eens tegengekomen en weet die ook hoe dat opgelost kan worden, dan hoor ik het graag!