Powered by Manetti (compiled by Jura)
Verwijderd
hhmmm, Welke KDE? Ik heb net 2.1.0 beta (de suse rpm's) aan de gang gekregen, en pas 1 crash gehad met Desktop properties. Verder draait het als een zonnetje...
ps: Ik gebruik Debian 2.2r1
ps: Ik gebruik Debian 2.2r1
Uhm, ja, zit nu op mijn werk, dus kan niet kijken voor precieze versie, maar ik heb gewoon de standaard meegeleverde draaien. Is 2.0 Beta volgens de SuSe site.
Powered by Manetti (compiled by Jura)
Verwijderd
ff de nieuwe rpm'etjes leechen. Is "maar" 38M, dus op je werk zou dat niet zo'n probleem moeten zijn.
Zie ftp.sourceforge.net/pub/mirrors/kde/unstable/distribution/2.1beta1/rpm/SuSE/7.0-i386/
<edit>typo, tikken is en blijft moeilijk</edit>
Zie ftp.sourceforge.net/pub/mirrors/kde/unstable/distribution/2.1beta1/rpm/SuSE/7.0-i386/
<edit>typo, tikken is en blijft moeilijk</edit>
k dan, thanx mensen. Wordt dan meteen een nieuwe stap in mijn linuxontwikkeling...