Toon posts:

[Outlook Express] Meerdere afzender adressen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje, een klant heeft een prive en een zakelijke email adress. Hij wilt kunnen switchen tussen de 2 in outlook express (prive mails/bedrijfs mails)

Echter kan ik geen oplossing vinden want het is of beide email adressen in de afzenders balk. Of hij moet ze onstebeurte in de CC:> Collom gooien..

Is er geen gemakkelijkere manier? een tabelletje oid die naast de afzender staat waarin je de met 1 klik op de muis de afzender kan kiezen ivm dit gepriegel?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Twee mailaccounts configureren in Outlook en vervolgens kun je bij het typen van een mail de afzender kiezen met behulp van een listbox in de adresbalk. Lijkt me bij OE ook zo te werken?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

GVR

Als je meerdere accounts aanmaakt in OE dan kan je de afzender gewoon kiezen bij een nieuwe email

Verwijderd

Topicstarter
Harstikke bedankt! het is mij gelukt! :D

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dat is heel fijn, maar niet zo informatief. Als je een oplossing voor een probleem wat je hier gepost hebt vindt, is het ook prettig als je vermeldt wát de oplossing was.

Je topicstart is daarnaast niet wat we hier op Got verwachten. Lees ajb Officesuites en -software - Beleid en de huisregels door.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland