Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik kan sinds een tijdje geen sms-jes meer ontvangen, terwijl versturen nog wel gaat. 'k heb een t-mobile abonnement.
ROM upgrade 1.12 zit op het apparaat.
Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
waarom bel je t-mobile niet even.. die kunnen het je zo vertellen.

[ Voor 3% gewijzigd door andreict op 31-08-2005 08:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:24:
Hallo,
Ik kan sinds een tijdje geen sms-jes meer ontvangen, terwijl versturen nog wel gaat. 'k heb een t-mobile abonnement.
ROM upgrade 1.12 zit op het apparaat.
Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
Zit je sim-geheugen niet vol?

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb dit dus afgelopen dagen netzo gehad! Neem aan dat je de MDA Compact bedoeld... ik had rom versie 1.11 er nog op staan, kon vanaf zondag geen smsjes meer ontvangen maar wel verzenden en degene die een smsje naar me toe stuurde kregen wel een ontvangst bevestiging! Ik was er heilig van overtuigd dat dit niet aan mijn GSM kon liggen aangezien ik alles had geprobeerd als resetten en smsjes verwijderen. T-Mobile gebeld en die vertelde mij dat volgens hun alles goed was, zowel bij hun als bij mij EN dat de MDA Compact inderdaad een bijna oneindig aantal smsjes kan opslaan dus dat het daar ook niet aan kon liggen en dat ze omdat ze de klacht al veel meer hadden gehoord met hun handen in het haar zaten... Uiteindelijk mijn kaart uit de MDA gehaald en in mijn Sendo X gestopt (was te lui om dat eerder te doen) en toen werkte het wel weer! Moest dus wel aan mijn MDA Compact liggen... Eerst alles geprobeerd zonder een software update te doen aangezien ik daar geen zin in had maar toen niets bleek te helpen toch maar de rom geupgrade naar die nederlandse 1.12 (die eigenlijk niet nederlands is). Et Voila, weer smsjes, MAAR toen sprite alles laten restoren (de insiders weten wat ik bedoel) en toen werkte het niet meer! Alleen een nieuwe install werkt dus, behoorlijk kut aangezien je dus alles opnieuw zal moeten installeren EN nog veel belangrijker, je Jawbreaker weer op 0 staat...