Toon posts:

sennheiser HDR 45

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben eraan an het denken om deze koptelefoon te kopen, is dit een goede keuze ?
of zijn er veel betere headset op dit moment op de markt ? ik zou deze 2de hands kopen, hoeveel zou ik er nog mogen voor geven ?
dit zei ve verkoper =

Ik verkoop deze koptelefoon met opladingsunit + adapter + 2 batterijen ( dus altijd mogelijk om te gebruiken )
2 weken in gebruik geweest, nu nietmeer nodig wegens verhuis pc..

De kwaliteit is ongelooflijk alsook het bereik .. zit zeer gemakkelijk geen storing ofniets..

dusja, aub een beetje advies over deze koptelefoon :) B)

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

Verwijderd

na ff googelen:

User opinion:
I've been quite happy with my Sennheiser HDR-45's, but the little battery they use only lasts for like 2 hours. I asked customer support about this, and they sent me 2 free back up batteries. Sounds like something that they get quite often. The base can charge 1 battery, and the batter in the headphones when they are sitting on the charger. Otherwise, while you are listening, you can have just 1 other battery charging.

Hier staat ook een hoop info:
http://reviews.iwon.com/c...ones/PLS_2750_830crx.aspx

Verwijderd

Ik heb deze hoofdtelefoon zelf. Het is een goedkoop ding van SennHeisser welke een goeie functie kan ebben voor de tv, maar niet voor audio of gaming. De geluidskwaliteit moet je ongeveer zien als telefoon kwaliteit. Dit komt mede door batterij verbruik. Tevens zijn de schelpen open en zijn storend voor de omgeving, daar er alleen maar mid/high uitkomt.

Ik weet niet waar je hem voor wil gebruiken. Verwacht je kwaliteit, koop hem dan niet. Wil je hem gaan gebruiken voor in de tuin als je gaat tuinieren dan is ie wel prettig ;) Verder is het een slecht produkt, SennHeisser onwaardig.