Nou,ik heb het teveel aan lijm weggepoetst...het reepje teruggeprikt...ik kreeg in de eerste instantie alleen pieppieppiep te horen bij het aanzetten van het systeem.
In alle 3 de sloten hetzelfde. 3 keer verwisseld dus en het zit nog steeds

Nog eens goed gekeken...besloot toen mijn gesoldeerde stripje eens goed blank te schrapen...
En whaddya know... het werkt weer! Running @ 166 mhz

De verdikking is misschien 0.05 of 0.1 mm ongeveer.
De veercontactjes van een geheugenbank kunnen zoiets wel hebben

Het plaatsen van de gefixte reep voelt niet anders dan het plaatsen van andere repen!
marzzman schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:07:
Kan je die verdikking niet meer ietsie bijvijlen. Ik weet dat het al tienden graads is, maar hoeveel is dat precies? Gewoon net, maar dan ook net, wat bijvijlen. Lijkt me heel tof als dit weer aanslaat, knutselen is een mooi iets en tweaker waardig vind ik altijd

. Succes !
Drastisch bijwerken was niet nodig gelukkig... waar het normale contactje zat bleef een soort van geultje achter.
Daar viel mijn zelfgemaakte messingreepje mooi in! Ik kon met het blote oog geen verschil in dikte ontdekken, al zal dit toch max eentiende zijn geweest.('n haar dik)
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:16:
Ehrm er zit nu toch een laagje lijm onder dat pinnetje, maakt hij nu nog wel contact dan?
want het lijkt mij dat er tegen het restantje op het reepje nu ook een beetje lijm zit, en dat hij nu geen contact meer wilt maken?!
Het messingreepje heb ik eerst gesoldeerd aan het restantje dus het contact was al gemaakt.
Daarna heb ik hem pas vastgelijmd
Al met al, dit is dus te repareren

Zijn er nog vragen dan hoor ik ze graag!