Nou, dit is al de zoveelste keer dat ik een spookfactuur van t-mobile krijg, je moet ze echt in de gaten houden anders naaien ze waar je bij staat, ik ben 1 dag in het buitenland geweest en dan krijg ik 20 euro aan buitenlandse kosten excl. BTW, terwijl ik extra telefoongesprekken heb gemeden en alleen de belangrijke gesprekken heb gedaan.
Vinden jullie dit reeel?

Mijn kanttekeningen:
- Ontvangen voicemail? zoveel voicemails krijg ik niet eens, en waarom moet ik 80 cent betalen voor een ontvangen voicemail. En ik luister maar 1x in de 2 maanden mn voicemail af
- en onderaan op 17-08-2005 om 19:34, een telefoongesprek van 4 seconden kost al 0,92 eurocent excl. BTW, zo snel kun je niet praten man, wanneer leren telecom providers nu eens normaal denken
Vinden jullie dit reeel?
Mijn kanttekeningen:
- Ontvangen voicemail? zoveel voicemails krijg ik niet eens, en waarom moet ik 80 cent betalen voor een ontvangen voicemail. En ik luister maar 1x in de 2 maanden mn voicemail af
- en onderaan op 17-08-2005 om 19:34, een telefoongesprek van 4 seconden kost al 0,92 eurocent excl. BTW, zo snel kun je niet praten man, wanneer leren telecom providers nu eens normaal denken