Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ff een vraagje
Voor studie wil ik graag een laptop aanschaffen, ook als vervanger van mn gewone pc.
Het liefst zou ik m toch deels zelf willen samenstellen, omdat ik er ook mee wil gaan gamen.
Zou hem dus thuis meer als harde schijf gebruiken en (mits mogelijk) dus gewoon op normaal toetsenbord en monitor ed aansluiten

Iemand tips/ervaringen/suggesties?

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:01
Laptops zelf samenstellen dat komt volgensmij weinig voor op particulier niveau.
Wel weet ik dat een laptop (al dan niet met een docking station eraan) meer dan genoeg mogelijkheden bied om een externe (usb) muis, tobo en ook externe (usb/firewire) schijven.
Met andere woorden: je kunt gewoon een snelle laptop aanschaffen, en externe zaken die kun je redelijk snel regelen door het wonder van usb 2.0

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Als eerste welkom op GoT. :)

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen ivm vragen over het samenstellen van een laptop.

Kijk eens rond in Complete Systemen & Laptops waarschijnlijk staan daar enkele topics over de vragen die je hebt, bijvoorbeeld: Notebook Best Buy Guide 2005.1: Inleiding
Lees echter eerst de CSL policy voor je een topic opent. :)

Dit topic gaat echter dicht.

[ Voor 4% gewijzigd door Longbeard op 30-08-2005 23:47 ]

Dit topic is gesloten.