Als newbie in het DPC-gebeuren wou ik het distibuted computing wel eens proberen. Ik heb gekozen voor het UD - Grid project. Ik heb de UD Agent geïnstalleerd en eveneens de UD Monitor (volgens de DPC FAQ). In de "Cache" tab van de UD Monitor heb ik de optie 'Use Cache' aangezet en vier slots aangemaakt. De eerste wordt automatisch ingevuld door de actieve WU. Ik wou dan de drie andere slots invullen (Send/Recieve), maar voor elke slot vroeg hij opnieuw mijn loginnaam en passwoord. Ik heb dit natuurlijk gedaan, maar nu zie ik op de 'Member services' pagina van 'grid.org' dat er in totaal 4 devices onder de Device manager staan. Ik denk niet dat dit de bedoeling is 
Ik heb in de readme gelezen dat het niet mogelijk is om devices te mergen of te deleten. Wat heb ik misdaan en hoe moet ik nu verder zoals het hoort?
ps: de GoT search noch de DPC FAQ leverde hier geen nieuws over op: nergens staat vermeld dat je je login en paswoord telkens opnieuw moet ingeven als je bijkomende WU download.
Ik heb in de readme gelezen dat het niet mogelijk is om devices te mergen of te deleten. Wat heb ik misdaan en hoe moet ik nu verder zoals het hoort?
ps: de GoT search noch de DPC FAQ leverde hier geen nieuws over op: nergens staat vermeld dat je je login en paswoord telkens opnieuw moet ingeven als je bijkomende WU download.