[UD-Grid] Meerdere devices

Pagina: 1
Acties:

• Gietoo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-02 18:13
Als newbie in het DPC-gebeuren wou ik het distibuted computing wel eens proberen. Ik heb gekozen voor het UD - Grid project. Ik heb de UD Agent geïnstalleerd en eveneens de UD Monitor (volgens de DPC FAQ). In de "Cache" tab van de UD Monitor heb ik de optie 'Use Cache' aangezet en vier slots aangemaakt. De eerste wordt automatisch ingevuld door de actieve WU. Ik wou dan de drie andere slots invullen (Send/Recieve), maar voor elke slot vroeg hij opnieuw mijn loginnaam en passwoord. Ik heb dit natuurlijk gedaan, maar nu zie ik op de 'Member services' pagina van 'grid.org' dat er in totaal 4 devices onder de Device manager staan. Ik denk niet dat dit de bedoeling is :?

Ik heb in de readme gelezen dat het niet mogelijk is om devices te mergen of te deleten. Wat heb ik misdaan en hoe moet ik nu verder zoals het hoort?

ps: de GoT search noch de DPC FAQ leverde hier geen nieuws over op: nergens staat vermeld dat je je login en paswoord telkens opnieuw moet ingeven als je bijkomende WU download.

Verwijderd

Gietoo schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:15:
Als newbie in het DPC-gebeuren wou ik het distibuted computing wel eens proberen. Ik heb gekozen voor het UD - Grid project. Ik heb de UD Agent geïnstalleerd en eveneens de UD Monitor (volgens de DPC FAQ). In de "Cache" tab van de UD Monitor heb ik de optie 'Use Cache' aangezet en vier slots aangemaakt. De eerste wordt automatisch ingevuld door de actieve WU. Ik wou dan de drie andere slots invullen (Send/Recieve), maar voor elke slot vroeg hij opnieuw mijn loginnaam en passwoord. Ik heb dit natuurlijk gedaan, maar nu zie ik op de 'Member services' pagina van 'grid.org' dat er in totaal 4 devices onder de Device manager staan. Ik denk niet dat dit de bedoeling is :?

Ik heb in de readme gelezen dat het niet mogelijk is om devices te mergen of te deleten. Wat heb ik misdaan en hoe moet ik nu verder zoals het hoort?

ps: de GoT search noch de DPC FAQ leverde hier geen nieuws over op: nergens staat vermeld dat je je login en paswoord telkens opnieuw moet ingeven als je bijkomende WU download.
Volgens mij heb je niets verkeerd gedaan... Als ik het goed heb wordt er voor elk slot in UDmon of UDtweaker een 'nieuw device' aangemaakt. Wellicht dat blauwe man dit kan bevestigen danwel ontkennen. :)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Het klopt, voor elke geinstaleerde client word een device gemaakt. Dus is niks ernstigs aan de hand :)
Maar blue_man kan je hier alles over vertellen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Verwijderd

Dit is een normaal verschijnsel met UDmonitor.
Wat je namelijk doet is meerdere clients op je PC zetten die je om de beurt gaat afwerken.
Onder de UD map krijg je ook een directory erbij met daaronder voor ieder WU slot een eigen map.
In die map vind je de gehele client nog een keer terug.
Wil je wel zien hoeveel jou PC nou heeft gedaan meld je dan aan op http://www.heeftdelangste.nl
Dan kun je alle devices weer onder 1 naam zetten en dan heb je gewoon dagelijks een net overzicht met wat je hebt gedaan ;)

Wel goed dat je het aangeeft want als de FAQ ergens niet duidelijk over is dan zal er gekeken moeten worden voor een aanpassing.
En als Blue_man er niet aan toe komt wil ik best dat stukje schrijven.
Heb immers pas een device of 640 onder mijn naam staan en dus ervaring zat :X
En dan heb ik ook nog het idee dat daar binnenkort nog een device of 60 bij gaan komen :X :X :X

Suc6 met UDmonitor en uiteraard nog welkom bij DPC.

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Overigens is het met de huidige tijdslimiet op de WUs eigenlijk niet aan te raden om gebruik te maken van UD monitor.

Verwijderd

Remus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:30:
Overigens is het met de huidige tijdslimiet op de WUs eigenlijk niet aan te raden om gebruik te maken van UD monitor.
Dat gaan we van de week zien of dat echt zo is ;)

Sommige pagina's zijn niet volledig.
31-08-2005 11:59

Pagina's Members 1 8 9 niet volledig of foutmeldingen

gestopt op 'stoppen'

Dus nog geen nieuwe stats. :(
Maar ik beloof jullie (mits UD raar gaat doen) ze komen vandaag echt ;)

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:01:
Maar ik beloof jullie (mits UD raar gaat doen) ze komen vandaag echt ;)
Hmmm, in dat geval hadden wel allang stats moeten hebben :) want UD doet raar.

• Gietoo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-02 18:13
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:01:
[...]

Dat gaan we van de week zien of dat echt zo is ;)
Bedankt voor de reacties! Maar ik dacht dat de huidige tijdslimiet ongeveer 2 weken was?

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
/nick Alliedcomputers

;)
De faq wordt geupdate in de komende twee-drie weken. Ik zit voorlopig met examens en die gaan even voor, maar offline heb ik al wat verder zitten prutsen. Kwestie van het één en het ander wat duidelijker en/of completer uit te leggen.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-02 00:00
Je moet gewoon binnen 7 dagen flushen, dan is het goed. En ik heb ook een dikke stapel devices, dus dat is niet slecht.

Welkom en succes bij UD, Gietoo!

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Pagina: 1