Toon posts:

verhuizing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nou na heel veel geplouter ben ik eruit welke adsl het word; hccnet 4mb/s 29,95 p/maand(ADSL L)

Alleen door doordat wij nu op het moment 2 huizen hebben waar in het huiz waar we nu adsl al hebben+kpn telefoon aansluiting, Maar ik wil al die adsl aansluiting aanvragen voor op het nieuwe adres, MAARRR...daar komt het probleem : Op het nieuwe adres hebben wij nog geen telefoon nummer( aansluiting is er dus wel, maar zijn nog niet aangesloten)

denken jullie dat je die wireless modem/router er bij BLIJFT krijgen+snelheidverhoging of dat het zó weer over is

alvast bedankt voor wie mij uitleg kan geven!

PS: het gaat mij ook een beetje op die wireless modem/router die je d'r bij krijgt!! ( laat a.u.b nu wel ff open tot ik kan reageren)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

je kan nog niet aanmelden als je nog geen telefoonnummer heb.. sim-pel.

En meestal geven ze aan hoelang zo'n actie duurt.. maar net als in je vorige topic, HCC bellen lost dit allen op (problem uit leggen en ze vertellen je precies hoe en wat).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
okey dan zijn we daar uit! bedankt voor deze reactie! :) nu mag ie dicht( en bedankt voor het even openlaten!)