Hallo allemaal, sinds vanmiddag heb ik weer ADSL, en sindsdien heb ik een berg problemen. Zo lijkt mn computer opeens veel trager, de internetverbinding is erg traag, er staan ineens massa's spyware op mn computer zelfs nog voordat ik websites ging bezoeken,programma's weigeren op te starten (oa mirc en soms taskmanager: 'application failed to initialize'), windows sluit zichzelf soms af met een vage melding over een 'remote procedure call', (ik krijg dan 60 seconden om belangrijke data te saven maar daarna gaat onherroepelijk het licht uit) en toen ik daarnet een uurtje weg was, was bij terugkomst het systeem helemaal vastgelopen zodat alleen een harde reset uitkomst bood.
Tot juli heb ik altijd probleemloos ADSL van zonnet gehad, maar dat werd door een misverstand in ons studentenhuis afgesloten. Nu heb ik dus versatel, er is verder niks aan de configuratie veranderd. Alleen in het ADSL modem zijn wat instellingen veranderd.
Wie weet raad??
Tot juli heb ik altijd probleemloos ADSL van zonnet gehad, maar dat werd door een misverstand in ons studentenhuis afgesloten. Nu heb ik dus versatel, er is verder niks aan de configuratie veranderd. Alleen in het ADSL modem zijn wat instellingen veranderd.
Wie weet raad??