Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 3220, Hoe provider veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vanmorgen heb ik een Nokia 3220 gekocht, dit was echter in een mobistar-pack, en normaal heb ik Pay&go. Nu zit mijn pay&go simkaart in die gsm, en hierdoor kan ik niet mms'en omdat de gsm ingesteld is naar Mobistar (omdat het een Mobistar pack is).
Ik belde naar Pay&go zelf, en die zeiden dat ik de instelling in mijn gsm zelf moet wijzigen om van provider te veranderen. Ik heb bijna gans de handleiding uitgelezen, maar vind dit nergens.

Wie kan me helpen?
Dank bij voorbaat,

Michael

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat jij wilt kan dus niet, dan moet je em unlocken geloof ik, en dat is hier illegaal op Got, en bovendien het verkeerde sub-forum.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:47:
Wat jij wilt kan dus niet, dan moet je em unlocken geloof ik, en dat is hier illegaal op Got, en bovendien het verkeerde sub-forum.
GSM providers in België mogen niet aan gelockte toestellen doen. Dit is illegaal in België. Hij vindt gewoon de MMS settings niet in zijn GSM toestel. Alleen de Mobistar settings waren voorgeprogrammeerd maar deze kunnen over het algemeen wel vervangen/aangepast worden en dit is niet illegaal.