Toon posts:

draadloze tv tuner zender

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey,

Ik vandaag een draadloze tv zender gekocht
meer bepaald :

een Trust Wireless DVD & Video Viewer 120V

http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=13814

in mijn pc heb ik een videokaart een inno3d Geoforce 3 Ti200 met tv out (s-video ingang)
kan ik met dit ding gewoon tv kijken op mijn pc ? als ik van zo een 3 polige stekker (wit rood en geel) zo van die gele naar s-video kan gaan en zo aansluiten op mijn pc ?

In die zender of ontvanger zou een tv-tuner inzitten.

Ik zou namelijk graag tv kijken op mijn pc en omdat de tv kabel verlengen naar boven onmogelijk is, zou dit draadloos moeten gebeuren.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, als ik nog niet voldoende info heb gegeven moet je maar vragen.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-02 20:10
Als ik het goed heb gaat het niet werken.

jij kan met je PC alleen een signaal zenden en niet ontvangen.
oftewel, jij kan je TV gebruiken als PC monitor
maar niet je PC monitor gebruiken als TV

als je dat wilt moet je een TV-IN kaart kopen, maar daar staat genoeg over in de search.

Verwijderd

Topicstarter
maar ik zou dan wel met deze draadloze zender kunnen aansluiten op een tv kaart met tv in dan en dan kan ik alles doen zoals een gewone kabel in een tv tuner kaart ?? want een kabel aansluiting zelf zit er niet op, ik zou de verzender op video of dvd toestel moeten aansluiten.

Dus eigelijk wil ik draadloos tv op mijn pc willen zien :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 21:08 ]

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-02 16:50
Je had je eigenlijk iets meer moeten verdiepen in dat ding voordat je hem kocht.
Dat ding is bedoelt om een bv een DivX die je afspeelt op je PC óók op de TV te kunnen bekijken.
Andersom, wat jij dus wil, kan helemaal niet.

Edit:
Die S-Video aansluiting op je videokaart is vermoedelijk alleen een uitgang.
Als je nou een ingang op je videokaart had gehad, dan zou je eventueel nog de zender op de videorecorder kunnen aansluiten, en dan de ontvanger op je videokaart aansluiten.

[ Voor 34% gewijzigd door Marco op 30-08-2005 22:17 ]