Vanmiddag BF2 gehaald om online eindelijk weer eens iets te gaan doen.Gekocht om 17.10 bij Dimension in Groningen.
Problemen:
1.Bij online inloggen herkent hij steeds het wachtwoord niet, bij opnieuw invullen wachtwoord blijft het spel na wachten 15 minuten zoeken en laden op de servers van EA en toen verloor ik mijn geduld, en ging ervanuit dat het niet allemaal ging zoals het hoorde.
2. twee keer nieuwe account gemaakt en elke keer lijkt het dan goed te gaan totdat ik wil connecten met een server, dan duurt het weer teringlang en klapt het spel er soms uit.
3. Zodra ik een account voor de tweede keer wil gebruiken heb ik de bovenstaande problemen.
4. Mijn computer reboot spontaan als ik de singleplayer ga spelen.
5. Het installeren van patch 1.02 duurde meer dan 8 minuten. Daarna geen problemen opgelost.
Wat ik heb geprobeerd:
-nieuwe omega drivers
-nieuwe soundcard drivers
-netwerkkaart opnieuw geinstalled (is onboard)
-update BF2
Specs:
Asus A7N8X Nforce 2
AMD 3000
Ati Radeon 9700 pro
2x 512Mb Corsair Dual 2-2-2
SATA Harde platen
WinXP SP2 origineel (alle updates
Internetverbinding: Demon Babyxl 8Mbit
Problemen:
1.Bij online inloggen herkent hij steeds het wachtwoord niet, bij opnieuw invullen wachtwoord blijft het spel na wachten 15 minuten zoeken en laden op de servers van EA en toen verloor ik mijn geduld, en ging ervanuit dat het niet allemaal ging zoals het hoorde.
2. twee keer nieuwe account gemaakt en elke keer lijkt het dan goed te gaan totdat ik wil connecten met een server, dan duurt het weer teringlang en klapt het spel er soms uit.
3. Zodra ik een account voor de tweede keer wil gebruiken heb ik de bovenstaande problemen.
4. Mijn computer reboot spontaan als ik de singleplayer ga spelen.
5. Het installeren van patch 1.02 duurde meer dan 8 minuten. Daarna geen problemen opgelost.
Wat ik heb geprobeerd:
-nieuwe omega drivers
-nieuwe soundcard drivers
-netwerkkaart opnieuw geinstalled (is onboard)
-update BF2
Specs:
Asus A7N8X Nforce 2
AMD 3000
Ati Radeon 9700 pro
2x 512Mb Corsair Dual 2-2-2
SATA Harde platen
WinXP SP2 origineel (alle updates
Internetverbinding: Demon Babyxl 8Mbit
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -