[BF2] online inloggen en andere problemen

Pagina: 1
Acties:

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 14:37
Vanmiddag BF2 gehaald om online eindelijk weer eens iets te gaan doen.Gekocht om 17.10 bij Dimension in Groningen.

Problemen:

1.Bij online inloggen herkent hij steeds het wachtwoord niet, bij opnieuw invullen wachtwoord blijft het spel na wachten 15 minuten zoeken en laden op de servers van EA en toen verloor ik mijn geduld, en ging ervanuit dat het niet allemaal ging zoals het hoorde.
2. twee keer nieuwe account gemaakt en elke keer lijkt het dan goed te gaan totdat ik wil connecten met een server, dan duurt het weer teringlang en klapt het spel er soms uit.
3. Zodra ik een account voor de tweede keer wil gebruiken heb ik de bovenstaande problemen.
4. Mijn computer reboot spontaan als ik de singleplayer ga spelen.
5. Het installeren van patch 1.02 duurde meer dan 8 minuten. Daarna geen problemen opgelost.

Wat ik heb geprobeerd:
-nieuwe omega drivers
-nieuwe soundcard drivers
-netwerkkaart opnieuw geinstalled (is onboard)
-update BF2

Specs:

Asus A7N8X Nforce 2
AMD 3000
Ati Radeon 9700 pro
2x 512Mb Corsair Dual 2-2-2
SATA Harde platen
WinXP SP2 origineel (alle updates
Internetverbinding: Demon Babyxl 8Mbit

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
SATA Harde platen
Ik hoop niet voor je dat daar het probleem ligt. Als ie spontaan uit het spel vliegt, geeft ie dan niks weer? In de zin van een error ofzo? Omdat de patch ook zo lang duurde snap ik het niet helemaal, probeer hem eens op een andere partitie te installeren of op een andere schijf? Of heb je dat al geprobeerd?

Verwijderd

firewall ? perhaps :?

• MacDokie
Nou goed het spel loopt nu, alleen ik heb spontane reboots op random momenten.
Heb hem ook al op een andere schijf geinstalleerd (ATA133), werkt ook niet. Begint zolangzamerhand te geloven dat ik geld in de sloot heb gegooid. Ben echt geen noob op computergebied en zoals je ziet aan mijn hardware moet ik het spel toch wel kunnen draaien.

Andere spellen draaien als een zonnetje namelijk.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 10:28
Ik zie dat je geheugen nogal strak getimed staat. Het klinkt raar, maar hoe stabiel OC's ook kunnen zijn, bij BF2 willen nogal eens vervelend doen omdat al je componenten nogal zwaar belast worden.

Probeer eens met 3-3-3 timings om geheugen problemen uit te sluiten.

• MacDokie
Lammert schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:53:
Ik zie dat je geheugen nogal strak getimed staat. Het klinkt raar, maar hoe stabiel OC's ook kunnen zijn, bij BF2 willen nogal eens vervelend doen omdat al je componenten nogal zwaar belast worden.

Probeer eens met 3-3-3 timings om geheugen problemen uit te sluiten.
Ik ga het eens proberen. Heb inmiddels ook een schone installatie, dus wie weet.

Pagina: 1