Toon posts:

Opera gratis alleen vandaag!

Pagina: 1
Acties:
  • 3.372 views sinds 30-01-2008

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:33
Site doet niet veel bij mij

edit:
NU wel :P thanx!

[ Voor 40% gewijzigd door messi op 30-08-2005 19:49 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:52

Outerspace

Admin General Chat
Die site werkt niet echt hier bij mij :?
En is Opera (browser) niet gratis te downloaden, behalve de Mobile versie :? :)

Wauw, een sig!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:08
Hm. Maar even geregistreerd.

Altijd leuk mocht ik Opera ooit willen installeren. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

ook geregd met een oud emailadres om de vanzelfsprekende spam tegen te gaan.

Zouden het unieke regkeys zijn of van die bulk-dingen ?

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:51:

Hierzo 2x geprobeerd, en 2 verschillende keys :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:18

Piggen

Lekker bakkie

Outerspace schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:49:
Die site werkt niet echt hier bij mij :?
En is Opera (browser) niet gratis te downloaden, behalve de Mobile versie :? :)
Opera is inderdaad gratis, maar er zit dan een banner rechts bovenin die verdwijnt als je betaald. Die versie kun je kennelijk nu downloaden.

Lang geleden trouwens dat ik nog Opera gebruikte, Firefox bevalt me veel beter.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:51:

unieke regkeys :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Outerspace
  • Laatst online: 01:52

Outerspace

Admin General Chat
Opera en GoT werkt trouwens ook niet altijd, dus wees er voorzichtig mee :P

Wauw, een sig!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Echt een topbrowser, ik vind het persoonlijk out-of-the-box veel lekkerder werken dan Firefox of IE.

Vooral die mouse gestures zijn een werelduitvinding, nog beter dan de tabs.

En 'Voice' is een leuke functie, het enige wat nog mist is direct op kunnen geven van webadressen, maar het voorlezen van tekst gaat prima.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-08 20:30

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Heb geregistreerd en gedownload en waarempel het klopt :D
(niet dat die serials elders voor het oprapen liggen natuurlijk)

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-08 13:28

DaWaN

'r you wicked ??

Dankjewel, gratis opera :Y) Wanneer doet microsoft dit nu eens :+

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• redyak
  • Laatst online: 25-07 17:53

redyak

Try and Fail

Mooie tip. Is gelukt

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Verwijderd

Thanks!!!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 08:30

nAffie

...

yeps.. bij mij ook.. geen reclame meer.. :D

meh.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Prutsers :Y)

Echte mannen (zoals ik) hebben Opera allang gekocht *D

(en nooit spijt van gehad. Eerst een licentie voor Opera6, dan gratis upgrade naar 7 en 8, waarbij ik het ook nog eens op alle PC's thuis en op alle OS's mocht gebruiken).

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:56

E-Rick

I love it :7

\o/ super relaxed
* E-Rick gebruikt Opera sinds versie 5.11

Choose life

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2025
thx ;-)

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Cool man... Nu kan die Firefox definitief de deur uit op m'n Linux :). Vind Opera toch nog altijd beter, maar die reclame stoort me wat, en kon het niet over m'n hart krijgen om een illegale key in te geven :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ook een bedankje van mij dan :) Gebruik opera alleen om te testen, maar zonder banner erbij is natuurlijk leuk :D

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Bedankt :) had geen last van de advertenties, maar als je ze gratis en legaal kan verwijderen is het geen slecht idee :)

Verwijderd

Bedankt voor de tip 8)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Dat is nog eens een leuke traktatie :D

Banner was al weg :X, maar nu dus legaal

Juist

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-08 16:50
Héél erg bedankt, eindelijk geen reclame meer :Y)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 18:46
offtopic:
zou het iets met het marktaandeel te maken hebben O-)

maar thanks for the tip.. Heb ook een legale key nu :) ( komt ooit wel is van pas)

• the_shadow
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Hier ook even een keytje gehaald. Even zien wat ik er mee ga doen, misschien toch nog een keer Opera proberen (werk op het moment in FF) :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Altijd leuk om iets legaal te hebben, dus ook maar ff een key gehaald.
Ziet er opzich niet verkeerd uit, misschien maar ns even kijken of deze browser wat is :)

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Te gaaf, altijd handig voor debuggen :)

Heb direct 2 serials opgehaalt :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Verwijderd

Mooi zeg, ik gebruikte opera al iets van 1,5 jaar ofzo. Ik wil echt niet anders meer.

Ik had stiekem al geen banners meer, maar gratis een legale code laat ik natuurlijk niet links liggen.

Ow en nog een tip, verdiepen in de sneltoetsen scheelt een hoop rsi-gevoelige handelingen.

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 14:56

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

RoD schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:08:
misschien maar ns even kijken of deze browser wat is :)
Eenmaal gewend, nooit meer een ander.

alleen sommige sites doen het niet in opera, maar dat zijn er heel weinig.

hier nu ook eindelijk legaal . . . en gratis is altijd lekkerder.

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 07:48

timovd

Voorsprong door techniek

Bij mij werkt het niet (meer). Registration Code is bij mij blank.

Edit: Het is toch niet zo dat het alleen werkt als je Opera gebruikt, toch?

[ Voor 38% gewijzigd door timovd op 30-08-2005 21:16 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-08 13:18
even kijken, gelijk even paar halen voor vrienden die ik overgehaald heb ook opera te gebruike >:)

Bedankt dat je dit hebt gemeld _/-\o_

Learn to forget...

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:45
Dankjewel voor de tip. Ik gebruik al heel lang Opera, nu legaal en zonder banner :)
timow schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:15:

Edit: Het is toch niet zo dat het alleen werkt als je Opera gebruikt, toch?
Nee, het wekt ook met FF en Konqueror.

[ Voor 8% gewijzigd door Gondor op 30-08-2005 21:27 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Verwijderd

Met enkele keren F5-en kreeg je ook verschillende regcodes om aan kennissen uit te delen zodat de beste browser wat meer marktaandeel krijgt.
:*)

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Net een key gekregen. Kan ooit van pas komen. :)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb net een illegale code vervangen door zo`n gratis legale serial. Niet dat ik voor die andere moest betalen. ;) Maar waarom niet gebruik maken van zo`n kans denk ik dan. Go Opera! O+ :)

• Westereen
  • Laatst online: 20-07 22:06
Zonet ook nog even aangevraagd... Bedankt hiervoor werkt perfect :)

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ook maar ff een key gehaald...
Altijd makkelijk... :)

Verwijderd

ben al jarenlang opera gebruiker (waar ik met veel plezier voor betaald heb). Misschien dat al die firefox mensen eindelijk eens gaan inzien wat opera superieur maakt vergeleken met de rest :)

• sjaakaq
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

Zozo...je vraagt je af waarvan ze 't doen! Ik heb ooit een key gekocht voor Opera 6.xx voor €34,-. Toen kwam vrij snel 7 uit, en kreeg ik gratis een key daarvoor en voor 8 ook al :P Dus 3 versies voor €34,- zegmaar...en dan ook nog deze uitdelerij, netjes!

leoaq.fm // Jeune Loop

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
[in het algemeen]
Ik vind het erg tries dat mensen die al jaren Opera gebruiken nu ff snel een gratis key gaan halen. Koop gewoon een licentie, kost je eenmalig 34 euri, en dan steun je ook nog eens een goed, innoverend europees bedrijf! Op de frontpage zag ik ook een aantal berichten van mensen "die al jaar en dag" Opera gebruiken maar nog geen (legale) key hadden |:( neem dan firefox als je te gierig bent.

Je kan Opera zelft met studentenkorting kopen, heb ik ook gedaan, kost maar 24 euro.

Ik ben benieuwd wat Microsoft allemaal gaat jatten van Opera voor IE7, het zal me nix verbazen als IE7 ook ineens mouse-guestures ondersteund en een (vrijwel) volledig aanpasbare user-interface heeft.

Opera blijft toch echt nummer 1 _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 31-08-2005 16:30 . Reden: Microsoft, en niks anders, laat verbasteringen maar achterwege ]

Verwijderd

had me gisterennacht ook al zo'n code laten geven, altijd handig maar ik denk niet dat ik snel van browser ga veranderen (jaja nog steeds IE, geen last van popups of spyware.. en volgens mij nog altijd de snelste browser die men kan gebruiken op een Pentiejum Driie)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22-08 16:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

* ShadowBumble heeft ook net nog even snel een code aangevraagt komt mooi van pas :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:22:
had me gisterennacht ook al zo'n code laten geven, altijd handig maar ik denk niet dat ik snel van browser ga veranderen (jaja nog steeds IE, geen last van popups of spyware.. en volgens mij nog altijd de snelste browser die men kan gebruiken op een Pentiejum Driie)
Op een P3 zou Opera juist veel sneller zijn (Firefox draait ook erg snel op de P3 van mijn broer). Ik heb namelijk op een P166 (32mb) laptopje Opera draaien (@windows) echt super snel voor zo'n machine ;) Ok IE start iets sneller, maar een browser sluit je toch bijna nooit :)

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
hey thanx man!

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 18:01
Thnx!
Nog nooit opera gebruikt, maar dit nodigd natuurlijk wel heel erg uit!

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

• ppl
  • Niet online

ppl

Vlugge Japie schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:08:
[in het algemeen]
Ik vind het erg tries dat mensen die al jaren Opera gebruiken nu ff snel een gratis key gaan halen. Koop gewoon een licentie, kost je eenmalig 34 euri, en dan steun je ook nog eens een goed, innoverend europees bedrijf! Op de frontpage zag ik ook een aantal berichten van mensen "die al jaar en dag" Opera gebruiken maar nog geen (legale) key hadden |:( neem dan firefox als je te gierig bent.
Erm, neem een browser als die je bevalt en niet omdat hij je niks kost.
Als je er geen geld voor uit wil trekken, prima, dat doen die mensen kennelijk ook. Waarschijnlijjk dat ze als ze toch al jaren lang Opera gebruiken met banner, meer hebben opgeleverd voor Opera Soft dan de mensen die een key hebben gekocht. Zeker als we het dan hebben over versie 6.x, 7.x, 8.x (zoals hier al stond, mensen kochten 6.x en kregen gratis 7.x en 8.x keys). In dat opzicht hebben ze dus meer bijgedragen aan dat innovatieve Europees bedrijf dan de mensen die er 34 euro (of 24 euro) voor hebben neergeteld ;)
Dat mensen een illegale key gebruiken...sja...daarover valt zoveel te discussieren dat je er moe van wordt. Zie deze gratis keys uitdelen dan als mensen op het rechte pad proberen te krijgen.

Ik zie deze actie eerder als een zeer geslaagde marketing actie. Ik denk dat ze de drempel nu zo ver omlaag hebben gehaald dat heel veel mensen nu eens Opera gaan gebruiken. Ik denk wel dat zodra Opera versie 8.1 released dat deze gratis keys dan niet meer zullen werken.
Voor mij is deze actie een reden om weer eens Opera te gebruiken. Het werkt wel leuk, maar Firefox blijft hier toch favoriet, die werkt net even ietsje makkelijker en in mijn ogen intuitiever, zeker met cookies. Echter, beide browsers doen prima browsen :)

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 14:01
Hey, mooi zo!
Ik wilde erg graag een alternatief voor IE. Firefox beviel me niet om de 1 of andere reden, hoewel ik normaal een gigantische fan ben van alles dat open-source is. Opera vond ik veel fijner, hoe zeg je dat, de sfeer zeg maar, en de coole opties :*)
Toch bleef ik IE gebruiken, omdat ik me ergerde aan die stomme banner.
Nu mooi een gratis key. Echt een gave actie van opera! Ze hebben er weer een gebruiker bij!

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 13:49
[in het algemeen]
#care

• LinuX-TUX
  • Laatst online: 07-08 10:05
ReLaX!!!

Dank je wel voor deze tip, kreeg lichte verschijnselen van epilepsie door sommige banners.

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 07:48
Chill man!! _/-\o_

Nooit gebruikt vanwege die banners.
Nu gaan we eens ff kijken hoe dat eruit ziet :9

• sjaakaq
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

[in het algemeen]

Je kan Opera zelft met studentenkorting kopen, heb ik ook gedaan, kost maar 24 euro.

Ik ben benieuwd wat Microsoft allemaal gaat jatten van Opera voor IE7, het zal me nix verbazen als IE7 ook ineens mouse-guestures ondersteund en een (vrijwel) volledig aanpasbare user-interface heeft.

Opera blijft toch echt nummer 1 _/-\o_
Oneens. Ik ken mensen die al jaren met banner browsen, of die al eeuwen op het "continue" knopje druken bij WinZip; sommige mensen vinden dat een browser gratis moet zijn ("net als IE") of browsen dusdanig weinig dat ze er geen geld voor over hebben, en zij nemen die banners gewoon voor lief. En als Opera dan zegt: hier, een gratis key! Waarom dan niet?

leoaq.fm // Jeune Loop

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:45

Aapje

Opel-beun
leokennis schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:32:
[...]
of die al eeuwen op het "continue" knopje druken bij WinZip;
Ik ken iemand die dacht dat z'n winzip kapot was, nadat ik hem gecracked had >:)

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Even een nieuwe allias aangemaakt en als ik Opera dan zat ben kan ik die deleten of de spam makkelijk tegenhouden.

http://www.hroling.nl

• Grimli
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik heb een paar jaar Opera met banner gebruik en daar nooit last van gehad. Heel even heb ik een illegale key gebruikt, maar dat vond ik toch wel zo flauw dat ik na de volgende update weer lekker over ging op Google ads. En daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad.

Om de één of andere reden voelt Opera voor mij zoveel beter dan Firefox dat dat hier nooit serieus aan de bak is gekomen. En na een tijdje heb ik besloten dat ik Opera zo vaak gebruikte, en het zo'n goed programma vond dat ik toch maar een student licence heb gekocht. En guess what, zonder ads voelt Opera toch net een stukje fijner aan (ookal heb ik ze nooit hinderlijk gevonden).

En vandaag heb ik dan maar eens gebruik gemaakt van de gelegenheid om een aantal vrienden die ook Opera gebruiken tijdelijk van de ads af te helpen. Geweldige actie van Opera. Ik gok zomaar dat ze hiermee weer aardig wat mensen bekend maken met hun browser.

Ik hoop dat ze lekker door gaan met innoveren, dan zal ik lang klant blijven!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
niet goed gelezen

[ Voor 92% gewijzigd door We Are Borg op 31-08-2005 19:47 ]

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Bedankt voor de tip :) Zo opera weer is even installen. Wordt het testen van webpagina's (m'n eigen devwerk) weer wat makkelijker ;)

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• rimave
  • Laatst online: 20:36
Thnx. Gelijk even ingevoerd.
Opera is echt een topbrowser. Bevalt me veel beter dan Firefox en zeker veeel beter dan IE.
Ha.. strak... ik zie nu dat internetbankieren van de postbank nu dus wel werkt in Opera.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik mis mijn FireFox lievelings-plugin: adblock :'(

Iemand tips hoe ik banners kan blokken in Opera? Niet de banners van tweakers.net natuurlijk O-)

Portugese Wijn

Verwijderd

Is er überhaupt een plekje waar de pros en cons van Opera versus firefox te vinden zijn?

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Spocky schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:12:

Iemand tips hoe ik banners kan blokken in Opera? Niet de banners van tweakers.net natuurlijk O-)
Er is een .ini onder Windows waarin je internetadressen kan ingeven (URL's van te blocken ads). Als je wat googelt vind je daar ook een front-end voor, die je als plugin kan integreren in Windows :). Voor linux is er ook iets, dat ga ik binnenkort es uitvissen hoe goed dat werkt :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Grimli
  • Laatst online: 02-12-2023
Spocky schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:12:

Hier staat een artikeltje met Opera tegenhangers van Firefox plugins. Inclusief korte instructie voor het bakken van een eigen ad blocker in Opera.

Het komt erop neer dat je een filter.ini aanmaakt, en daarin alle hosts zet die je niet wenst te zien in je Opera venster. Hier een directe link naar een tutorialtje en voorbeeld filter.ini file.

enjoy :Y)
Is er überhaupt een plekje waar de pros en cons van Opera versus firefox te vinden zijn?
Hier in ieder geval een hele mooie vergelijking op het gebied van snelheid. Als je even goed zoekt kom je ook nog een mooie site tegen met aantal gemeldde / gepatchte veiligheidslekken in de bekendste browsers. Die ken ik alleen niet uit mijn hoofd.

www.secunia.com dus. Klik voor Firefox en Opera.

[ Voor 28% gewijzigd door Grimli op 31-08-2005 20:30 ]

Verwijderd

Wees snel :9
Waarom? Ik gebruik Firefox en anders niks. Firefox rulezzzzzzz _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• wica
  • Laatst online: 14-01 16:59

wica

De duivel jacht op me

Dat is aardig. Hier wil ik wel eens kijken naar opera.

/edit
nevermind, ik blijf wel bij firefox, zal persoonlijke smaak zijn.
Zitten verder wel een paar leuke dingen . Die ik ook graag in firefox zou zien.

[ Voor 60% gewijzigd door wica op 31-08-2005 20:44 . Reden: ervaring bij gezet ]

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:23:
[...]

Waarom? Ik gebruik Firefox en anders niks. Firefox rulezzzzzzz _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Owkee. Nu een constructieve bijdrage aan dit topic? Je voelt je toch niet verplicht om Opera te proberen hoop ik? Wordt er hier aan Firefox-bashing gedaan soms? Nee toch :?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 18:22
Om eventueel websites die je bouwt te kunnen checken op meerdere browsers? Maar verder heb ik net ook ff een keytje gehaald, altijd makkelijk. PS. inderdaad FF rulez.

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:23:
[...]

Ik raad je aan om toch echt eens Opera te proberen. Als je r eenmaal een tijdje mee werkt wil je echt nix anders meer. De mouse-gestures in Opera zijn echt TE relaxed.
Als je bijvoorbeeld je rechtermuisknop ingedrukt houdt, naar links beweegt en vervolgens de knop weer loslaat, ga je terug, net alsof je op Back klikt in eenouderwetse browser B) _/-\o_

Verwijderd

Uuh, alleen "vandaag"

vandaag de 31e werkt het nog steeds :?

Wel relaxed, die banners weg :)

edit: Weet iemand trouwens waarom er wel dat "Registreer Opera" blijft staan?
Vlugge Japie schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:51:
[...]

Ik raad je aan om toch echt eens Opera te proberen. Als je r eenmaal een tijdje mee werkt wil je echt nix anders meer. De mouse-gestures in Opera zijn echt TE relaxed.
Als je bijvoorbeeld je rechtermuisknop ingedrukt houdt, naar links beweegt en vervolgens de knop weer loslaat, ga je terug, net alsof je op Back klikt in eenouderwetse browser B) _/-\o_
Ach ja, op m'n Logitech MX 1000 muis zitten toch van die knoppen waarmee je snel vooruit en achteruit kunt bladeren. Werkt net zo makkelijk, maar die gestures voor bijvoorbeeld een nieuwe pagina openen heb ik niet.

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 21:12 ]

Verwijderd

Zo, van IE overgegaan naar Firefox maar vandaag maar even gratis Opera gehaald en dat ziet er veel belovend uit. Jammer dat de ingebouwde webclient geen global inbox heeft (zo ver ik heb kunnen uitvogelen).

• dr snuggles
  • Niet online
Wat een gave actie van Opera!

Er zitten in Opera echt zeer veel features. Om de zoveel tijd kom ik een nieuwe feature tegen, terwijl ik al dik twee jaar deze browser gebruik. Opera staat hoog op mijn enigszins hypocriete lijst "Als ik later geld heb, koop ik een licentie" :P.

In de categorie "leuk om te weten"
• Opera is zo'n beetje de snelste browser die verkrijgbaar is.
• Opera voldoet als een van de beste aan de css test, alhoewel Mozilla Firefox het ook niet onaardig doet. Konquerer en Safari voldoen al voor 100% aan deze test.

Verwijderd

Alleen werken die Mouse Gestures niet bij mij :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 21:25 ]

• Andre-85
  • Niet online

Andre-85

Sid

Vlugge Japie schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:51:
[...]

offtopic:
pssst... all-in-one gestures

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:25:
Alleen werken die Mouse Gestures niet bij mij :(
Waarschijnlijk heb je het uitgezet.

Tool -> Preferences -> advanced -> shortcuts -> enable mouse gestures aanvinken. De allereerste keer dat je per ongeluk een mouse gesture gebruikt, vraagt Opera netjes of je voortaan mouse gestures wil gebruiken. Daarna vraagt ie niet meer :).
Voor veel features die standaard al in Opera zitten, kun je FF extensies of een omweg vinden om het ook in FF te gebruiken. Die kan je natuurlijk allemaal posten, je kunt ook gewoon een browser kiezen waar het allemaal al in zit ;).

[ Voor 42% gewijzigd door dr snuggles op 31-08-2005 21:38 ]

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Inmiddels is de Opera-actie afgelopen, verdere discussie over deze browser kan in: [rml][ Ervaringen] Opera 8 gereleased *[/rml] :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.