Toon posts:

Problemen met MSN contactpersonen

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van me heeft de laaste dagen problemen met MSN. ALs ze ze zich inlogt verdwijnen er contactpersonen uit haar lijst zonder dat ze iets doet. Ook als ze even op msn zit verdwijnen er contactpersonen :| . Ik heb er eens naar gekeken, maar ik kon het niet vinden. We hebben al verschillende versies van msn geprobeerd(6.2 7.0 7.5) maar het probleem blijft.

alvast bedankt

EDIT: De contactpersonen zijn niet geblokeerd maar gewoon verwijderd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 19:38 ]

Verwijderd

Scan eens op virussen/adware endergelijke. Of draai Hijack This eens

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Spyware? Draai Hitman Pro o.i.d.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:41

slaay

Natuurbeleven.com

Je kunt ook eens een alternatief voor messenger proberen. Vaak is het een probleem aan de kant van MSN. Dus paar dagen wachten en dan zou het waarschijnlijk wel opgelost zijn.

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Problemen met MSN contactpersonen
hehe.. ik dacht 'ban en verwijder ze dan gewoon' :D

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Staat het niet toevallig aan dat er alleen maar de online contact personen te zien zijn en dat de mensen die dus verdwijnen gewoon afloggen?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

the_shadow schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:27:
Staat het niet toevallig aan dat er alleen maar de online contact personen te zien zijn en dat de mensen die dus verdwijnen gewoon afloggen?
Offtopic: Het is tog Afmelden en Uitloggen ;)
edit:
me 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 19:41 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:29:
Offtopic: Tis tog Afmelden en Uitloggen ;)
OnGoTic: Het is toch.

-------------

Als het geen malware of virussen zijn kan het probleem ook aan de MSN database liggen. Ken nog iemand die dit probleem had. Met aMSN kun je de "database inlezen" en makkelijk zien wie er allemaal in je lijst ziten.

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:25:
[...]

hehe.. ik dacht 'ban en verwijder ze dan gewoon' :D
hehe, 2 mensen 1 gedachte >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Yofresh op 30-08-2005 19:37 ]

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Houden we het even ontopic Yofresh_750 / SnoRt, de Tweakers Huiskamer is ietsje verderop ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Gevonden op msn problems site:

Some or all of your MSN Messenger contacts have disappeared from your contactlist

Problem description

When you signed in to MSN Messenger, contacts were suddenly gone from your contactlist, and you are sure you didn't remove them.

Possible solution

First, try restarting your computer and see if the contacts reappear.

If this does not help, you can see if your contacts are still in the My allow list. In Messenger, click the tools menu, then click options. In the box that appears click the privacy tab. Here you will see on the left a list called My allow list. Here you can add each contact to to your list again. To do so right click on a contact and choose add to contacts

If your contacts are not listed here then the problem is probably on the MSN server. You can try signing in on a different computer to see if your contact list appears, but if this is not the case you will have to add each contact again.

Veel succes ermee
Pagina: 1