Toon posts:

Kan geen afbeeldingen zien in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in dreamweaver een pagina met afbeeldingen maak (zoals hier ) zie ik in de preview van dreamweaver (met IE) alle afbeeldingen.
Als ik alles eenmaal op de server heb geplaatst, zie ik op mijn pc geen afbeeldingen meer. Op een andere pc werkt het dan weer wel. Dit is ook zo met de pagina's uit het fotoalbum

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kloppen de links dan wel naar je pics? als je het plaatje direct probeert te openen in IE (dus gewoon via de URL) werkt het dan wel?

Verwijderd

Ik pas je titel een beetje aan, alleen probleem zegt zo weinig. Verder move ik je topic naar Software Algemeen want daar mogen vragen over IE gesteld worden :)

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Terw_Dan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:34:
Kloppen de links dan wel naar je pics? als je het plaatje direct probeert te openen in IE (dus gewoon via de URL) werkt het dan wel?
Met links heeft het niets te maken, bij mij werkt die pagina gewoon (en bij TS op een andere pc ook). Heb je dit probleem alleen met zelf gemaakte dreamweaver pagina's of ook bij andere pagina's?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat bedoel je precies? En zijn die pc's waarop het niet werkt toevallig binnen hetzelfde netwerk als je server? Want dan heb je misschien gewoon problemen bij het benaderen van de pics op de internet-naam :P Leg het eens iets uitgebreider uit, desnoods even met wat voorbeelden/screenshots?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:55

Onbekend

...

Is het mogelijk dat de fout zit in hoofd/kleine letters ?

Overigens is het in IE dachtik mogelijk om afbeeldingen van bepaalde pagina's te blokkeren...

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
heb het alleen voor met eigen gemaakte pages

Verwijderd

probeer anders ff de standaard instellingen van je browser terug te zetten: Extra => internet opties => geavanceerd.

Anders ff je IE updaten of opnieuw installeren.
Pagina: 1