HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Euh.. gewoon in het toetsenbord (of hoe dat ook heet) configuratiescherm je indeling op 'Dvorak' zetten 
Wilde gok
Wilde gok
Gewoon het keyboard instellen op United States (Dvorak) (in XP tenminste).
offtopic:
het is trouwens Windows, geen Windhoos.
het is trouwens Windows, geen Windhoos.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Microkid schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:24:het is trouwens Windows, geen Windhoos.
Ga naar configscherm>landinstellingen>tabblad talen>details>toevoegen en dan als toetsenbordindeling "VS, dvorak" kiezen.
Thank you very much. Nu eens uitproberen. En dat het Windows is weet ik ook wel.(Wou eigenlijk de tweede keer niet dat geintje maken.)
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Uit de Policy:
dus geenM$, Windhoos, e.d.
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen zoals bijvoorbeeld M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Laat dit dus achterwege, bij herhaling kan hiervoor een OW worden geveven. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pros en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
coptician schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:41:
Thank you very much. Nu eens uitproberen. En dat het Windows is weet ik ook wel.(Wou eigenlijk de tweede keer niet dat geintje maken.)
offtopic:
word niet meer als geintje gezien hier. en logisch ook, het is gewoon een troll
word niet meer als geintje gezien hier. en logisch ook, het is gewoon een troll
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Zie wat Microkid hierboven post. Windhoos is gewoon erg kinderachtig. Omdat er verder nog heel wat meer ontbreekt in je topic (eigen inzet, wat je zelf al geprobeerd en gevonden hebt, je topic titel zoals je in Windows Operating Systems - Policy kunt lezen) ga ik dit topic daarom ook sluiten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()