Toon posts:

Soort van Remoteadmin

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik moet voor mijn stage plek een soort van remote admin hebben waarbij ik op 1 pc alle schermen van de andere gebruikers kan zien en dat ik er op druk en dan is die gelijk overgomen en kan die gebruiker niks doen ik weet dat zo iets bestaat want een oud leraar van mij had ook zo iets.
ik heb overal al gezocht op google enz. maar kon niks vinden.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:04

Cyphax

Moderator LNX/AI
VNC goed genoeg? Bijvoorbeeld TightVNC. Daar kan je ongeveer wel mee wat jij wilt geloof ik.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

dameware

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel echt zo'n progje die ga je openen en dan zie je allemaal schermen van mensen die op de pc zitten en dat je die dan zo aan kan klikken niet dat je een ip moet invoeren maar dat je dat scherm zo kan aan klikken

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 20:16
Op scholen word vaak gebruik gemaakt van "Netop School"

[ Voor 12% gewijzigd door eXcyle op 30-08-2005 18:38 . Reden: typo ]

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

NetOp is inderdaad een goeie. Kan je nog eens meer mee dan alleen maar de schermen zien. Werkt best goed :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
ja dit is wat ik zoek dank je wel

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het antwoord is wel een aantal keren gegeven, en met een paar woordjes op Google had je zat kunnen vinden ;) Lees de Software Algemeen - Beleid nog even goed door, want we verwachten wel dat je uitgebreid aan de slag gaat en de ondernomen acties hier vermeldt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.