[L5]unlocken op laatste applebreds

Pagina: 1
Acties:

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-02 14:42
Voor mijn smpsysteem wou ik 2 applebredjes kopen. Hier wou ik dan de l5 mod op doen. Weet iemand toevallig of het op de laatst gemaakte applebreds ook nog kan? En de cache mod toevallig ook?

Ik heb wat gezocht op google en met de gotsearch maar het enige wat ik vind zijn oude koeien.

Zou iemand mij het verlossende antwoord kunnen geven? :*)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:21

PcDealer

HP ftw \o/

Zijn er ook al cachemods? Ik wil mijn XP1800+ ook vervangen. Op Ebay zijn er soms leuke SMP setjes te koop, maar ik houd het liever in eigen hand.

LinkedIn WoT Cash Converter

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 15:10

DaWaN

'r you wicked ??

CPU's met bruine packaging kan je L2 modden. CPU's met groene packaging kun je proberen maar 9/10 keer zijn die niet te modden. En multiplier is unlocked tot 0340 en alles nieuwer als 0340 niet meer.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• dj_dysaster
Geld voor de l5 (of ie dus al mp of xp wordt gezien) het zelfde als voor L2 of is dat nog wel steeds te modden?

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 15:10

DaWaN

'r you wicked ??

Mja L5 mod is zinloos aangezien je niet op die snelheid kan booten en het niet werkt op Nforce 2

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• dj_dysaster
Misschien omdat ik ze in smp wil gaan draaien ;) . Voor mij is het dus niet zinloos.

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-01 16:25

Syzzer

Prutser

dj_dysaster schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:24:
Misschien omdat ik ze in smp wil gaan draaien ;) . Voor mij is het dus niet zinloos.
Op mijn 0352 (locked dus) werkte de L5 mod naar mobile wel. Naar MP zou dan dus ook moeten werken lijkt me. Dat is echter een goed jaar geleden, ik weet niet of er inmiddels weer wat veranderd is aan de beveiliging tegen modden.
Pagina: 1