[video aiwa fx970] na opnemen programma haast geen geluid

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
heeey,

ik heb viavia een aiwa fx970 videorecorder kunnen krijgen. Nadat ik alle zenders had ingesteld, gelijk een opname-programma ingevoerd. Na het opnemen de band teruggespoeld en afgespeeld. Dat gaat goed, op een ding na--> geen geluid. Zet ik de band stop en zet ik een van de ingestelde zenders erop, dan is het geluid WEL goed. Dit is zowel op tv als op de versterker.
Eerst dacht ik dat de scartkabels verwisseld waren, niet dus.( er loopt namelijk een naar de versterker en de ander (natuurlijk) naar de tv.)

iemand een idee wat ik (of de video) verkeerd doe???

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 05-01-2015 14:01 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
hmm, laat maar, heb oorzaak gevonden:
tidens het opnemen zaten de scartkabels verwisseld. na omwisselen van scartkabels en nog een poging met opnemen was het goed. Krijg nu zowel op tv als versterker geluid!

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde