Ik heb vorige week vrijdag een PDA gekocht via marktplaats -- een Dell Axim X30 -- en daarbij zat geen cradle of USB kabel om te kunnen connecten naar mijn PC. Nou ben ik op deze guide gekomen: http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=3163
Alles lukt netjes (gebruik de SP2 stack), totdat ik activesync run en hij een verbinding wilt maken.

Vervolgens druk ik maar netjes NEXT en krijg een scherm waar hij allemaal dingen af gaat zoeken:

Om vervolgens hierop te komen, en bij next gaat hij weer naar de vorige image, and so on, and so on.

Het BT device staat overigens geconfigged op COM7. Iemand ENIG idee wat het probleem kan zijn?
Alvast onwijs bedankt.
Alles lukt netjes (gebruik de SP2 stack), totdat ik activesync run en hij een verbinding wilt maken.
Maar ik krijg dus dit scherm:Next open ActiveSync, click File -> Connection Settings and tick the checkbox that says “Allow serial cable or infrared connection to this COM port:” and select the COM port that the Bluetooth Devices applet assigned to your COM port.

Vervolgens druk ik maar netjes NEXT en krijg een scherm waar hij allemaal dingen af gaat zoeken:

Om vervolgens hierop te komen, en bij next gaat hij weer naar de vorige image, and so on, and so on.

Het BT device staat overigens geconfigged op COM7. Iemand ENIG idee wat het probleem kan zijn?
Alvast onwijs bedankt.