Het probleem is als volgt (al-hoe-wel ik vermoed dat het gewoon standaard is) we hebben hier een aantal HP laserjet 4345 printers staan welke de mogelijkheid hebben om aan de hand van een pincode te kunnen printen. Deze pincode geef je mee in de instelling van de printer (b.v. in Word) om vervolgens na een print opdracht naar de printer te lopen daar de pincode in te tikken waarop vervolgens de printopdracht daadwerkelijk door de printer wordt uitgevoerd.
Nu krijgen we hier klachten van gebruikers dat de pincode (private job) instellingen niet worden "onthouden" in bijvoorbeeld Word. Zelf heb ik dat ook eens getest en inderdaad moet ik na het opnieuw opstarten van Word opnieuw aangeven dat ik een private job met pincode wil uitvoeren.
Zelf heb ik het idee dat dit gewoon standaard tijdens elke Word "sessie" ingesteld moet worden.
Heeft iemand hier misschien nog enige ervaring mee?
Nu krijgen we hier klachten van gebruikers dat de pincode (private job) instellingen niet worden "onthouden" in bijvoorbeeld Word. Zelf heb ik dat ook eens getest en inderdaad moet ik na het opnieuw opstarten van Word opnieuw aangeven dat ik een private job met pincode wil uitvoeren.
Zelf heb ik het idee dat dit gewoon standaard tijdens elke Word "sessie" ingesteld moet worden.
Heeft iemand hier misschien nog enige ervaring mee?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/