OSX herkent wlan adapter niet na airport update

Pagina: 1
Acties:

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Op de emac van mijn vader heb ik na wat moeite draadloos internet werkend gekregen via een ASUS WL167g usb adapter. Hierbij gebruikte ik de bijgeleverde ASUS software (RAconfig heet het volgens mij) en zowel de software als de drivers (incl AP firmware) waren up to date. Nu heeft OSX ook zo'n reuze handige automatische update feature waarbij mijn pa klakkeloos op OK klikt. Echter sinds de laatste update (een voor Safari en een voor AirPort) wordt ineens de adapter niet meer herkent. Netwerkinstellingen zeggen dat hij niet is aangesloten, RAconfig herkent het niet meer en meer van dat leuks. Dit terwijl ik geeneens airport gebruik om verbinding te maken met m'n AP (Asus WL500g deluxe). Het herinstalleren van drivers en utilities helpt niet, en ook de airport software herkent de adapter niet. Wisselen van USB poort oid haalt ook niets uit, terwijl de adapter op mijn laptop gewoon naar behoren werkt.

Is het mogelijk de update te verwijderen of om op een andere manier mijn adapterinstellingen weer terug te krijgen?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!