Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Topicstarter
Yo,

Ik zit te overwegen om een Audiosteno AV230 te kopen bij Mycom.
Het is een MP3 speler zonder eigen geheugen, maar met een SD/MMC slot er in waar je maximaal 1GB in kwijt kan.

Het ding heeft wat grote voordelen (vind ik).
- hele simpele bediening (voor zover ik kan zien op de plaatjes). slechts 2 of 3 knoppen...
- geen LCD. die gaan toch wel een keer stuk of bekrassen snel.
- maar 1 AAA batterij nodig voor 6 uur muziek (volgens specs)
- klein

wat ik me nu afvraag: hoe zit het met de geluidskwaliteit? is dat een beetje te doen bij dit ding?
reviews heb ik niet kunnen vinden via google en altavista. ook hier op de GoT search kan ik niets vinden.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Topicstarter
naja ik heb em maar gewoon gehaald.
kon et niet echt laten voor de prijs, en je hebt altijd 8 dagen nietgoedgeldterug natuurlijk :)

de geluidskwaliteit is net zo goed als b.v. mijn Philips Expanium MP3 CD speler. klinkt lekker dus.
geen eq of bassboost oid, maar dat is geen gemis. bass word voldoende geproduceerd.
volume kan ook knap hoog.

er zitten 6 knoppen op. volume + en -, next,prev, play/pauze/power en hold.
hij is zo groot als een dikke sleutelhanger, en werkt op slechts 1 AAA batterij. de voorspelde 6 uur op een batterij haaltie wel :)

het ding is dus eigenlijk zo super simpel dat een kind van een paar jaar oud ermee overweg zou kunnen :)
wie op zoek is naar iets kleins en simpels, dat gewoon muziek moet afspelen: koop dit ding :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor hoeveel heb je em gekocht? dus inclusief SD/MMC kaart.
Als ik naar iets kleins en simpels zoek dat gewoon muziek af moet spelen heb ik liever een iRiver flash spelertje geloof ik.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Topicstarter
24,95 voor de speler maar die heeft geen ingebouwd flashgeheugen. (ze zijn er wel met, maar die kosten meer).
daarna nog 21,95 voor een 256MB Secure Digital kaartje van Apacer.
voor 17,95 had ik een 128MB MMC kaartje kunnen halen, maar ik had liever 256MB.

komt dus op 46,90 voor een speler met 256MB, en 42,90 voor 128MB.

maargoed prijzen van mycom zijn over het algemeen niet de laagste, dus ik denk dat het nog wel goedkoper kan dan dit...

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, dat valt nog mee. :)

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Topicstarter
vind ik ook :)
wat ik nog vergeten ben, is dat er een fotohoudertje in zit :+ (als je die blanco laat is het net een appart gevormde casebadge van apacer :P niet storend dus als je er geen foto in doet)
en het ding werkt gewoon als flashcard reader als je em aan de USB hangt, dus je kan ook de kaartjes van b.v. je digicam ermee uitlezen.

• RoD
  • Niet online

RoD

Klinkt opzich niet verkeerd.
Jammer van de batterij, en het gemis van een equaliser.
Pagina: 1