HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Wanneer je van elk jaar daarvan eentje aanmaakt ben je klaar...
ik zou zeggen interessante dingen eruit halen desnoods kopietje maken naar een word-docje en bijlages opslaan en verwijderen die oude mail..
edit: doe dit dan vanaf het begin van juli. en zet de rest in een archief map
[ Voor 17% gewijzigd door 2bmws op 30-08-2005 14:00 ]
Time is an illusion, Lunchtime doubly so
Verwijderd
honderdduizenden emails uitzoeken? haha, kansloos =)2bmws schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:56:
Waarom wil je in vredesnaam mailtjes van jaren geleden bewaren...
ik zou zeggen interessante dingen eruit halen desnoods kopietje maken naar een word-docje en bijlages opslaan en verwijderen die oude mail..
om even ontopic te komen, je kan inderdaad in zoveel email clients (outlook is niet mijn favoriet) folder aanmaken, dit per jaar doen is inderdaad het slimst. En voor zover ik weet trekt zo goed als elke email client dat, zolang je ze maar niet allemaal in 1 map zet (hier op mijn werk heb ik ook duizenden emails per archief map).
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 13:59 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
De mailtjes zijn min of meer al uitgezocht en de overgebleven mailtjes wil ik dus gewoon bewaren.
Ik heb het nu over mailtjes vanaf het begin dat er email was (zijn geimporteerd) tot nu. Ik was al online voordat internet bestond zeg maar.
Ze in een aparte folder (The Bat en PocoMail) folder zetten helpt niet echt want daar staan ze en het heeft nog steeds een vertragend tot crashend effect.
Outlook gebruiken is niet de oplossing die ik zoek.
[ Voor 7% gewijzigd door Iken374 op 30-08-2005 14:17 ]
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.