Toon posts:

3DMark

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb forum een beetje door gekeken, maar kon niet veel actueels vinden over 3dmark 2005. Wat is nu de score (gemiddeld) die een Asus 6800 GT, 256 MB DDR3 kaart zou moeten halen?

Verder was ik benieuwd naar de stroom connector aan de achterkant van het bord... Kan je die direct op de voedingskabels aansluiten of moet je die ergens aan je mobo zelf aansluiten.

Thnx voor moeite in ieder geval.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Doorzoek Het Grote 6800GT Topic Deel 5! eens.
Verder is er ook nog google en zijn er genoeg review sites waar je genoeg benchmarks kan terug vinden.

March of the Eagles

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ga naar de homepage van 3DMark en check daar es... Daar hebben ze een database.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Het 6800 GT Topic had ik al bekeken (met search doorzocht) en ik vond daar benchmarks die uit een liepen tussen 3500 - (bijna) 7000. Deze marge leek me wat groot dus vandaar dat ik nieuwsgierig was naar de (out of the box, niet overgeklokte) 3dmark resultaten.

En ik was idd ook al op de 3dmark website (futuremark als ik me niet vergis) geweest en daar heb ik geen database met results gevonden. Zal nog wel ff een keer gaan zoeken daar.

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 16:42
voor die database moet je je inderdaad eerst inschrijven (belachelijk! :( )

U vraagt, wij antwoorden.

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 15:49

Krizzie

Progressive Music \o/

Je kaart zo rond de 5000 punten moet halen (gokje heb zelf geen Nvidia :) )

Verder moet je de molex aansluiting op je kaart verbinden met de voeding (het liefst eentje zonder extra devices eraan :) ) Dit staat ook vermeld in het boekje van je videokaart :)

Geluidswolk

Verwijderd

Ligt ook aan de rest van je systeem :)

Verwijderd

Topicstarter
Krizzie schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:59:
Je kaart zo rond de 5000 punten moet halen (gokje heb zelf geen Nvidia :) )

Verder moet je de molex aansluiting op je kaart verbinden met de voeding (het liefst eentje zonder extra devices eraan :) ) Dit staat ook vermeld in het boekje van je videokaart :)
Dat dacht ik ook dat het wel in het boekje zou moeten staan, maar daar ontbrank et dus. Of het moet in het chinese deel van de handleiding gestaan hebben ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk even in de scoredatabase van Futuremark (http://service.futuremark...t/Index?pageid=/orb/index) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.