Toon posts:

hoevaak upgrade jij?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik heb al gezocht op het GOT maar ik kon niet zo`n topic vinden en het lijkt me wel geinig om er een te starten.
doe er ook graag specs bij als je wilt alsjeblieft, en hoeveel pc`s en als je het simpel wilt houden zet er alleen maar neer hoevaak je upgrade.

nu over mijn systeem:
ik heb nog geen upgrade cycles want dit is nog steeds m`n 1e pc en ik heb hem al 2 jaar de specs zijn als volgd ;( :
mobo: soltek 86spe-l (totale rotzooi)
vga: ati 9800 pro+ artic 3
ram: twinmos 1 gb 2.5-3-3-8@400 mhz
hdd: 80 gb 7200 rpm wd
cpu: 2.4c ghz nortwood
geluidskaart: audigy 2

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:18
Mijn PC is een grote upgrade sinds 1999, ik denk niet dat dit een interessant topic wordt...

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-12-2025
idd...de term upgraden is nogal breed. Bedoel je een harddisk vervangen of een nieuwe videokaart erin. Onder upgraden kun je ook de combinatie Moederbord/CPU/Geheugen lezen.

Ik vervang ook steeds losse onderdelen in mijn pc. Als de harddisk teklein of te traag wordt komt er een nieuwe harddisk. Als games niet meer vlot genoeg lopen komt er bv. een nieuwe videokaart.

Wel ben ik nu ondertussen echt aant het kijken om over te stappen naar een Athlon64 platform. Dat wordt dus mijn volgende grote upgrade in 2jaar :P

Mijn Systeem.....

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Jongens ik heb al gezocht op het GOT maar ik kon niet zo`n topic vinden en het lijkt me wel geinig om er een te starten.
Geinig is niet genoeg om het nuttig te laten zijn voor OH, vandaar dat deze toch dicht gaat ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.