Om een of andere reden krijg ik tegenwoordig bij 9 van de 10 pagina's die ik open een page not found error (of een page can not be displayed error). Als ik dan een x of 5 op de refresh button duw krijg ik de betreffende pagina in een x wel te zien!
Dit is zwaar irritant omdat je dus constant tijdens het browsen aan het refreshen bent!
Ik kan het probleem niet herleiden tot een verandering van drivers/software want daar heb ik het afgelopen half jaar niks in veranderd. Ook IE is niet geupdate in het laatste half jaar.
Andere computers op dezelfde internet aansluiting hebben geen last van het probleem!
Ik draai Xp zonder sp2! (installeren is geen optie)
En de nieuwst ati drivers.
Rest van het systeem zie mijn sig.
Iemand enig id wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn ?
FF aanvulling, sites als www.gamer.nl en www.tweakers.net geven een page cannot be displayed error, dit keer worden ze neit alsnog zichtbaar na 10 refreshes maar blijven ze de error geven. GOT zelf doet t daarenetegen wel.
Zowel firefox als IE hebben hetzelfde probleem.
Steam, ventrilo en teamspeak werken wel. Msn en browsen niet.
Mag dicht, helpdesk chello heeft al geholpen. Een aantal dns servers lagen eruit.
Dit is zwaar irritant omdat je dus constant tijdens het browsen aan het refreshen bent!
Ik kan het probleem niet herleiden tot een verandering van drivers/software want daar heb ik het afgelopen half jaar niks in veranderd. Ook IE is niet geupdate in het laatste half jaar.
Andere computers op dezelfde internet aansluiting hebben geen last van het probleem!
Ik draai Xp zonder sp2! (installeren is geen optie)
En de nieuwst ati drivers.
Rest van het systeem zie mijn sig.
Iemand enig id wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn ?
FF aanvulling, sites als www.gamer.nl en www.tweakers.net geven een page cannot be displayed error, dit keer worden ze neit alsnog zichtbaar na 10 refreshes maar blijven ze de error geven. GOT zelf doet t daarenetegen wel.
Zowel firefox als IE hebben hetzelfde probleem.
Steam, ventrilo en teamspeak werken wel. Msn en browsen niet.
Mag dicht, helpdesk chello heeft al geholpen. Een aantal dns servers lagen eruit.
[ Voor 34% gewijzigd door Pandemic op 30-08-2005 17:38 ]