Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] enkel bepaalde secties van forum zien

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aloha, sedert enkele weken ben ik ook actief op GoT en het bevalt me hier wel. Voor elke multimedia-addict zoals ik is dit forum natuurlijk het mekka om ideeën uit te wisselen of voor een oplossing te vinden voor je geek-probleem (woordje uitgevonden door mijn vriendin).

Doch vind ik het erg moeilijk om elke dag de vloedgolf aan nieuwe posts bij te houden vandaar mijn voorstel : zou het niet makkelijk zijn als elk GoT lid in zijn profiel bepaalde categoriëen kan activeren of desactiveren. Op die manier ziet het GoT lid enkel de secties van het forum die actief zijn, op die manier zie ik de posts/topics niet van secties die me niet intresseren. Deze ingreep zou natuurlijk ook zijn invloed hebben in het Active Posts stukje, waardoor eventueel meer posts dan die van het laatste

Een voorbeeld van een forum dat op die manier werkt is het bekende PPC club forum, check dat hier maar even. Vragen in verband met mijn voorstel wil ik gerust beantwoorden. Dank u ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Kijk eens bijna onderaan: http://gathering.tweakers.net/forum/preferences daar kan je forumfilters instellen van fora die je niet wil zien :)

LinkedIn
Instagram

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat zit er dus al in :)

Dit topic is gesloten.