Is het mogelijk om in het domein als je op een willekeurige pc inlogt er voor te zorgen dat je mail automatisch wordt geconfigureerd? Dus, de instellingen zodat je dat niet op iedere pc appart hooeft in te stellen?
Verwijderd
Wat een lollige reply weer...anyway kijk eens naar de Resource Kit van Office 2003 misschien kom je daarmee al een heel eind. Misschien kun je het ook via Group Policies oplossen.
Gebruik de Custom Installation Wizard van de Office 2003 ORK om de instellingen vooraf te maken. Je installeert daarna Office met behulp van een MST file.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:54:
Is het mogelijk om in het domein als je op een willekeurige pc inlogt er voor te zorgen dat je mail automatisch wordt geconfigureerd? Dus, de instellingen zodat je dat niet op iedere pc appart hooeft in te stellen?
Succes !
Ben dus eigenlijk opzoek naar een tool om dit automatisch te laten doen, de resource kit bracht geen uitkomst
helaas.
Ja maak gewoon een mst file. Gooi die in een gpo of in een script op cd, whatever. Heel makkelijk te vinden. De resource kit IS je oplossing, verder zoeken heeft imo weinig nut
Kan me niet voorstellen dat je daar niet uit komt, aangezien ik hier toch bij iedere tool echt een *.chm bestand zie staan met heel veel documentatie. Ik sluit dit topic. Hier op GoT zoeken we altijd zelf, en ik kan absoluut niet vinden wat je al gedaan hebt. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()