Ik zoek een adapter die ik op een 4 pins voeidng adapter van byvoorbeeld een hardeschijf kan zetten. Dit omdat mijn hardeschijf te veel stroom eet en mijn voeding niet kan en wil vervangen.
een gewone 12 volt adaptor zal goed werken.. mits aan de eisen voldoen.
Maar zon stekkertje kan je er makkelijk zelf opzetten.
Maar zon stekkertje kan je er makkelijk zelf opzetten.
Misschien een externe behuizing voor je hardeschijf een oplossing?
Nee een ide zou mooier zijn maar zon stekkertje kan je die ergens gewoon kant en klaar krijgen ?dinokiller schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:22:
Misschien een externe behuizing voor je hardeschijf een oplossing?
Kom op zeg, dit is Gathering of Tweakers...
Men neme een Molex stekker, men neme een bron van 12V DC (geel) en 5V DC (rood) - ongeacht waar het vandaan komt. Men verbinde (solderen, kroonsteentjes etc etc etc) voedingsbron met Molex en steke dat in HDD.
Verder is niet uit je posts te halen dat je zelf enige moeite hebt gedaan - als je de naam van de stekker in kwestie (Molex) niet hebt opgezocht zul je sowieso niet goed hebben kunnen zoeken
Men neme een Molex stekker, men neme een bron van 12V DC (geel) en 5V DC (rood) - ongeacht waar het vandaan komt. Men verbinde (solderen, kroonsteentjes etc etc etc) voedingsbron met Molex en steke dat in HDD.
Verder is niet uit je posts te halen dat je zelf enige moeite hebt gedaan - als je de naam van de stekker in kwestie (Molex) niet hebt opgezocht zul je sowieso niet goed hebben kunnen zoeken
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()