Ik heb er soms last van, en het is heel erg hatelijk. Toenet, wilde ik mijn pc weer aandoen, en ik kreeg artifacts in de bios. Pc resetten, kreeg ik het even niet in de bios maar bij de windows laad scherm, weer pc resetten. Daarna weer aanzetten kreeg ik weer artifacts na windows geladen is. De pc weer resetten. En soms kreeg ik de melding van mijn monitor: No signal, dan krijg ik geen beeld en gaat beeldscherm op standby. Terwijl de computer gewoon doorlaadt, en windows gaat laden. Want dat hoor ik aan mijn videokaart fan, die blaast harder als hij in de bios is en zachter als hij in windows is. En ik krijg ook soms signal not supported terwijl ik wél beeld krijg. En uiteindelijk duurde iets van 15 minuten voordat hij weer goed beeld gaf. En de artifacts zien er zo uit:

Het zijn van die strepen.
Weet iemand waar dat aan ligt? En hoe het te verhelpen is?
Ik heb al geformatteerd een tijdje geleden, toen had ik alleen die strepen. Kaart is op dit moment niet overgeclocked en hij is niet warm. Ik heb verschillende drivers geprobeerd. Maar niets helpt.

Het zijn van die strepen.
Weet iemand waar dat aan ligt? En hoe het te verhelpen is?
Ik heb al geformatteerd een tijdje geleden, toen had ik alleen die strepen. Kaart is op dit moment niet overgeclocked en hij is niet warm. Ik heb verschillende drivers geprobeerd. Maar niets helpt.