Toon posts:

Artifacts of zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er soms last van, en het is heel erg hatelijk. Toenet, wilde ik mijn pc weer aandoen, en ik kreeg artifacts in de bios. Pc resetten, kreeg ik het even niet in de bios maar bij de windows laad scherm, weer pc resetten. Daarna weer aanzetten kreeg ik weer artifacts na windows geladen is. De pc weer resetten. En soms kreeg ik de melding van mijn monitor: No signal, dan krijg ik geen beeld en gaat beeldscherm op standby. Terwijl de computer gewoon doorlaadt, en windows gaat laden. Want dat hoor ik aan mijn videokaart fan, die blaast harder als hij in de bios is en zachter als hij in windows is. En ik krijg ook soms signal not supported terwijl ik wél beeld krijg. En uiteindelijk duurde iets van 15 minuten voordat hij weer goed beeld gaf. En de artifacts zien er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://img384.imageshack.us/img384/1118/artifacts0ss.th.jpg

Het zijn van die strepen.

Weet iemand waar dat aan ligt? En hoe het te verhelpen is?

Ik heb al geformatteerd een tijdje geleden, toen had ik alleen die strepen. Kaart is op dit moment niet overgeclocked en hij is niet warm. Ik heb verschillende drivers geprobeerd. Maar niets helpt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk gewoon dat je videokaart brak is of te warm wordt. Probeer het ding eens wat beter te koelen of hang er eens een andere kaart in.

Verwijderd

Topicstarter
Hij word niet te warm, idle 62 stressed iets van 70. Nog niet té warm. Hij voelt ook niet warm aan. Maar ik denk ook dat de kaart brak is. Echt een klote merk dit is al de 2e kaart van Aopen die kapot gaat in ongeveer 14 maanden. Zijn geheugen draait ook op 900 mhz, maar goed :? Ik hoop dat iemand nog een oplossing heeft :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 12:21 ]

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Misschien al aan gedacht dat je monitor brak kan zijn? Voor dat je een nieuwe kaart koopt, probeer em ff op een andere monitor. Ik vindt die strepen op je monitor niet echt op artifacts van je videokaart lijken.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Verwijderd

Topicstarter
KneppaH schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:27:
Misschien al aan gedacht dat je monitor brak kan zijn? Voor dat je een nieuwe kaart koopt, probeer em ff op een andere monitor. Ik vindt die strepen op je monitor niet echt op artifacts van je videokaart lijken.
Daarmee had ik ook met mijn crt... :'(