ruis gevoelig en men heeft niet echt kwalitieve kabels voor z'n afsluiting.
even een dikke crosspost uit een andere topic door mij zelf notabene///
Sorry hoor maar dat mensen nu gaan roepen dat je heel goed mee muziek kan samplen/downmixen/stringconnecten etc... bollocks. Het blijft creative en dat is voor games peeps... Als je goeie stereo pci/800mbfirewire breakoutbox wilt dan moet je eens bij yamaha/terratec/Onkyo/mackie/enz kijken.
Ok voor de huis en keuken mix met een is een creative box in the platium serie..wel leuk. Maar ga niet staan raar op kijken van de brakke driver kwaliteit, rare vastlopers enz...
enige wat ik wat ik aan jullie hersen wil peuteren is dat al dat gehypte shit van Creative teveel "slachtoffers" kent die denken het goed tedoen door zo kaart tekomen om de "Goeie stereo en DAC kwaliteiten" ... is gewoon niet zo en al vele test bladeren in het semi-prof muziek circuit zeggen het zelfde... Leuk voor thuis om te pielen maar niet voor serieus in de muziek/opname studio
Verder is het wel naar mijn zinnen een top kaart worden op het gebied van 5.1 in films en games. Dus echte multimedia geluidskaart

!
PS: DIT zijn geluids/mix/effect kaartjes die in de goeie richting zitten,
PowerCore pci mkII for digitale effecten die realtime comportable zijn met protools

Focusrite Saffire, firewire 800 geluidskaart voor de laptop/powerbook of pc

en dan kan je lekker bezig gaan met protools en mixxen
EN als mensen alleen een goeie stereokaart willen om dus mooi mp3 teluisteren (en evt 5.1 -> dvix's)
zijn deze kaartjes behoorlijk goed voor hun geld
ESI Juli@ ... top kaart die echt verdomt goeie sterea heeft en behoorlijk 5.1 support in digitaal!
En natuurlijk de Onkyo SE-150PCI PC Digital Audio Board (de se-340 komt ook uit met full 7.1 digitaal mix in en output
tegelijker tijd
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 30-08-2005 12:16
]