ik zoek een programma dat op XP draait om hoezen voor mappen te maken met een leuk plaatje en tekst er op om mappen cd hoesjes ect. representatief te maken dat er niet alleen maar een simpele regel tekst opstaat.
wat het programma moet kunnen
foto's bewerken / draaien kantelen
tekstinvoeren / bewerken
prints kunnen maken op a4 a3 ---> lay-out precies indelen
standaard opmaak hebben / kunnen maken
met word is het niet te doen (zover ik weet) want daar kan je niet precies genoeg plaatjes mee verslepen en draaien
heeft iemand een idee welk programma dit kan ?
op het moment word quarkxpress 3.32 gebruikt op win95 maar er kommen allemaal winxp computers maar dat programma wil niet eens opstarten onder xp zover ik heb kunnen testen weet iemand hier een oplossing voor dan zou ikhet graag weten
en zo niet zou ik graag willen horen welke programma's / applicaties dit zouden kunnen doen
wat het programma moet kunnen
foto's bewerken / draaien kantelen
tekstinvoeren / bewerken
prints kunnen maken op a4 a3 ---> lay-out precies indelen
standaard opmaak hebben / kunnen maken
met word is het niet te doen (zover ik weet) want daar kan je niet precies genoeg plaatjes mee verslepen en draaien
heeft iemand een idee welk programma dit kan ?
op het moment word quarkxpress 3.32 gebruikt op win95 maar er kommen allemaal winxp computers maar dat programma wil niet eens opstarten onder xp zover ik heb kunnen testen weet iemand hier een oplossing voor dan zou ikhet graag weten
en zo niet zou ik graag willen horen welke programma's / applicaties dit zouden kunnen doen
[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 30-08-2005 11:59 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----