Grafische & tekstverwerker gezocht (in een)

Pagina: 1
Acties:

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
ik zoek een programma dat op XP draait om hoezen voor mappen te maken met een leuk plaatje en tekst er op om mappen cd hoesjes ect. representatief te maken dat er niet alleen maar een simpele regel tekst opstaat.

wat het programma moet kunnen

foto's bewerken / draaien kantelen
tekstinvoeren / bewerken
prints kunnen maken op a4 a3 ---> lay-out precies indelen
standaard opmaak hebben / kunnen maken

met word is het niet te doen (zover ik weet) want daar kan je niet precies genoeg plaatjes mee verslepen en draaien

heeft iemand een idee welk programma dit kan ?

op het moment word quarkxpress 3.32 gebruikt op win95 maar er kommen allemaal winxp computers maar dat programma wil niet eens opstarten onder xp zover ik heb kunnen testen weet iemand hier een oplossing voor dan zou ikhet graag weten

en zo niet zou ik graag willen horen welke programma's / applicaties dit zouden kunnen doen

[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 30-08-2005 11:59 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 18:55

ThunderNet

Flits!

mmz, misschien beetje simpel, Maar is Microsoft Publisher niet geschikt voor je doel?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

kan wel met Word. Maar misschien is MS publisher iets beters voor je.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zo'n beetje iedere grafische applicatie kan dit...
Illustrator, Photoshop, Paint Shop Pro, Publisher, en zo kan ik er nog wel 40 noemen. Google eens?

http://labs.google.com/se...4=quark&q5=&btn=Large+Set

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 30-08-2005 12:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
misschien iedee van freeware programma die dit kan

[ Voor 160% gewijzigd door BruceLee op 30-08-2005 12:04 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Waarom quarkxpress 3.32 op windows xp??.., de huidige quarkxpress zit op versie 6.5, die natuurlijk wel onder windows xp draait.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
djexplo schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:01:
Waarom quarkxpress 3.32 op windows xp??.., de huidige quarkxpress zit op versie 6.5, die natuurlijk wel onder windows xp draait.
Omdat ze misschien een licentie hebben van 3.32 en niet van 6.5 en omdat ze het graag legaal doen en niet zomaar alles van het web plukken :? Just a guess...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
idd omdat een nieuwe licentie nogal duur is voor het bedrijf

iemand iedee van simpel freeware programma zelfs zou mooi zijn 8)

MS publisher heb ik nog niet bekeken ( staat niet op me pc en heb het thuis ook niet )

maar is publisher geschikt om met a3 te werken en heeft het maten / schaalverhoudingen om het werkveld

je moet bv voorkant van een map de achterkant (band) en de achterzijde kunne op leuken met plaatjes en tekst er in zetten

heb wel een ecdl diploma maar ben toch niet zo'n office guru :P

[ Voor 71% gewijzigd door BruceLee op 30-08-2005 12:07 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BruceLee schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:04:
idd omdat een nieuwe licentie nogal duur is voor het bedrijf

iemand iedee van simpel freeware programma zelfs zou mooi zijn 8)

MS publisher heb ik nog niet bekeken ( staat niet op me pc en heb het thuis ook niet )

maar is publisher geschikt om met a3 te werken en heeft het maten / schaalverhoudingen om het werkveld

je moet bv voorkant van een map de achterkant (band) en de achterzijde kunne op leuken met plaatjes en tekst er in zetten

heb wel een ecdl diploma maar ben toch niet zo'n office guru :P
...en hier staat niks tussen* :? Je hebt wed ik niet eens gekeken of zelf gezocht.

* Zie eerste reply van mij in dit topic.

En anders, kijk hier eens...

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 30-08-2005 12:12 ]

Over mij

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Omdat ze misschien een licentie hebben van 3.32 en niet van 6.5 en omdat ze het graag legaal doen en niet zomaar alles van het web plukken :? Just a guess...
Het is toch logisch dat als je personeel hebt die gewent is aan quarkxpress dat je dan niet opzoek gaat naar een andere programma, maar een licentie van quarkxpress voor windows xp aanschaft, vooral om dat een upgrade maar iets van 200 en het hele programma iets van 700 euro kost, waarschijnlijk wordt het nog een stuk goedkoper als je een groot aantal licenties aanschaft.
Waarschijnlijk is een ander/nieuw programma veel duurder, vooral omdat het personeel er weer voor op cursus moet.

[ Voor 14% gewijzigd door djexplo op 30-08-2005 12:10 . Reden: typo's ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Ragtime

Gratis voor persoonlijk gebruik.

Obviously you're not a golfer

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
het probleem is natuurlijk dat het eigenlijk weer niks mag kosten en ze graag hebben dat ze iets gebruiken uit het standaart pakken

ik ben sinds vandaag op stage en ze geven gelijk een leuke klus

die werknemer weet niet hoe hij het kan met het standaart pakken ik ken ms publischer ook niet en weet ook niet nog niet hoe het werkt dat kan ik allemaal wel gaan uitvogelen en dan mag ik het personeel gaan leren is ook maar 1 persoon ofzo op en afdeling

update: het is voor een bedrijf dus niet persoonlijk

[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 30-08-2005 12:17 ]

Pagina: 1