[Outlook 2003] Logboekregistratie is ingeschakeld

Pagina: 1
Acties:

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Na het toevoegen van een mapi mailaccount staat de bovenstaande melding in mijn outlook balk. Echter als ik bij de opties kijk van het logboek staat er nergens een vinkje bij, noch is er iets actief.

Maar ik krijg ook een optie gevonden waarbij ik het hele logboek in 1x kan uitschakelen. Help en search geven geen antwoord. (wellicht op de engelse term van logboek? maar wat is dat logbook??)

Hoe krijg ik het uitgeschakeld weg. Want ik heb de indruk dat dat de reden is waarom mijn outlook regelmatig hangt.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zijn er misschien startupswitches aanwezig in je snelkoppeling naar Outlook? Is deze verder helemaal up to date?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Nee en Ja.. Of te wel geen startup-switches en hij is up te date. Dus dat is het niet.

Ben ondertussen maar weer teruggestapt naar outlook XP, dan werkt het namelijk perfect (met dezelfde accounts). Maar heb nog 1 test pc met outlook 2003 staan. Ook die heeft het.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

En als je gaat naar Extra --> Opties en dan klikt op "Logboekopties" op het tabblad "Voorkeuren", zijn daar dan alle vinkjes uitgeschakeld? Als daar iets aan staat, dan is het logboek namelijk actief.

Wees consequent, maar niet altijd

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
ja, alles is uitgeschakeld. heb dat zeker 10x gecontroleerd. Want daar dacht ook ik onmiddelijk aan.