Toon posts:

Toshiba laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik was op deze site aan het zoeken naar reviews of discussies van de Toshiba M40X. Helaas kon ik niks vinden dus daarom vraag ik het maar; wie heeft ervaring met deze laptop?

Waarom ik dat wil weten?

Hij viel me op omdat de laptop in de 'pricewatch' staat (M40X-250) voor rond de 1150euro is incl BTW met;

Centrino 750 platform;

Pentium M 1.86Ghz
512MB
ATI RADEON X600SE 128MB met HyperMemory tot 256MB

CD/DVD alles drive (en double layer)
80GB 5400rpm
15.4"Trubrite scherm

http://eu.computers.toshi...CT_ID=105169&DISC_MODEL=0

Deze specificaties kom je voor deze prijs volgens mij bijna nergens anders tegen...?

Ja, misschien de Acer Aspire 1692WLMI met PM740, 1024MB RAM en 100GB. 15.4". voor 1200euro incl BTW.

Kwestie van voorkeur. Ik hoorde dat het Acer geluid slecht is, Trubrite scherm vind ik mooier en 1024 heb ik niet per se nodig ('normaal' gebruik van een laptop dus geen photosoep met 100MB fotos of extreme spelletjes). 20GB verschil is ook de moeite niet... De Toshiba heeft een iets snellere processor... mhua. Scheelt in de praktijk allemaal niet zo gek veel gok ik.

(en ik heb zo het idee dat de Acer 1692 een opgetuned goedkoop laptopje is) :Y)

Mijn vraag; zie ik iets over het hoofd of is die Toshiba een goede koop gekeken naar de prijs en specificaties? :) :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Hallo michael36 welkom op GoT, zoals je net waarschijnlijk hebt gelezen tijdens het registreren verwachten we een flink stuk zelfwerkzaamheid van je voor je een topic opent.

In CSL verwachten we ook voordat je een topic als deze opent dat je Beleid t.a.v. 'Wat moet ik nemen?' lijstjes, lezen! doorneemt. Jouw topic voldoet niet aan deze voorwaarden en gaat derhalve dus op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.