Toon posts:

Meerdere sites tegelijk gebruiken met zoeken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of er een programma bestaat waarin ik verschillende sites kan invoeren en dan op deze sites kan zoeken met een bepaald trefwoord.
Voorbeeld: ik heb 70 sites in mijn Favorieten map, ik wil op al deze sites zoeken met een bepaald trefwoord en automatisch zien op welke site dit trefwoord gevonden is.
Bestaat zoiets? Ik kan het nergens vinden... :?

Edit: ik was denk ik íets te ongeduldig, heb iets gevonden: http://www.topshareware.c...ch-Tool-download-1741.htm (kan hem nergens downloaden :( )
Nog meer ideeën zijn uiteraard welkom!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 09:55 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Je topic-titel is een beetje misleiden.
Ik dacht dat je bedoelde dat je met meerdere zoekmachine's tegelijk wou zoeken, en in dat geval zou ik je surfboard.nl aanraden (mn favo zoekmachine vóór Google bestond).

Maar jij wilt zoeken IN meerdere sites tegelijkertijd. Heb al gekeken of je in Google de "site:"-tag meerdere keren kan meegeven, maar dat kan helaas niet, anders was daar een simpel javascriptje voor te maken.

Verwijderd

Topicstarter
frickY schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:15:
Je topic-titel is een beetje misleiden.
Ik dacht dat je bedoelde dat je met meerdere zoekmachine's tegelijk wou zoeken, en in dat geval zou ik je surfboard.nl aanraden (mn favo zoekmachine vóór Google bestond).

Maar jij wilt zoeken IN meerdere sites tegelijkertijd. Heb al gekeken of je in Google de "site:"-tag meerdere keren kan meegeven, maar dat kan helaas niet, anders was daar een simpel javascriptje voor te maken.
Excuses..je hebt gelijk.
Het is makkelijk als ik meerdere sites kan gebruiken om te zoeken, maar het is ook de bedoeling dat ik ín meerdere sites zoek...

Edit: Internet Research Tool 2.01 is het enige programma dat ik kan vinden wat aan de eisen voldoet, maar is nergens meer te downloaden. Heeft iemand misschien een alternatief?

Edit 2: Ik denk dat ik nog iets gevonden heb, maar dat werkt niet echt lekker. Het programma heet MnoGoSearch (http://fileforum.betanews...dows_Standard/984750130/1). Nadeel van dit programma is dat hij eerst de hele sites indexeert. Zou dat niet anders kunnen? Links naar downloads van Internet Research Tool 2.01 werken allemaal niet, dat is heel jammer.... :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 12:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een idee... :?