Toon posts:

Voodoo 5 5500 kleur problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In windows 98 se heb ik soms rare kleuren. Zonder enig aanleiding krijgt mijn beeld een groene kleur. Ik kan nog wel verder werken maar alles heeft een groene gloed. Soms heb ik twee muis aanwijzers op mijn scherm 1 die is statisch en met de andere kan ik gewoon nog verder werken. En op het ene of andere moment is de statische muis aanwijzer weer verdwenen. In spellen heb ik nog geen kleur afwijkingen waargenomen. Het enige wat mij ooit is overkomen is dat als ik Unreal Tournament in een venster draai en daarna fulscreen ga spelen dan blijft mijn muis in het midden van het scherm staan :(. Zelfs bij het logo.sys opstart scherm van windows is soms de donkerblauwe kleur in de bewegende balk zwart. Ik weet niet wat dit veroorzaakt. Hieronder staat mijn configuratie wat van belang kan zijn:

Sony multiscan E-400
Voodoo 5 5500, 3dfx drivers 1.04.00
DirectX 8.0
Athlon clasic 700@770
Abit KA-7 100 mammaplank (TY biosversie)
Win 98 se.
Gem. Temp 29 CPU 24 Systeem.

Onder de Voodoo heb ik 2 fannetjes van 4 CM getieriped die de warme lucht die er blijft hangen naar buiten blaast. Dit scheelt bij mij 6C :) De Voodoo kaart is niet overgeklokt.

Wie weet hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

even off-topic hoe is die Sony monitor ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

als ik jouw was zou ik me voodoo ruilen
hoe zie jij de temperatuur van je voedoe dan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie alleen de temp van de CPU :(

Hoezo moet ik mijn Voodoo terug brengen? Wat kan daar mis mee zijn? Kan het niet aan de DirectX 8.0 drivers liggen. Als ik mijn Voodoo kaart terug moet brengen heb ik een groot probleem :( Denk dat ik dan twee blauwe ogen heb. Zie link: http://tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=421
Het hele verhaal wat daar staat van mij is waar :'( jammer genoeg. En omdat ik de waarheid over die winkel heb verteld mag ik niet meer in de winkel komen. Maar dat doe ik toch >:) neem gewoon al mijn kennissen en vrienden mee >:)

P.s. Die Sony voldoet goed ik draai nu op een resolutie van 1152x864 a 100 Hz. Koste mij maar f 950,-. Ergens anders kost hij al gauw f 1600,- (MEDIAmarkt heeft hem ook maar dan voor f 1200,-) Ik heb hem bij NoRRoD weg. Er zit alleen 1 min puntje aan mijn monitor, er zit in de rechterboven hoek een kleine afbuiging van het beeld van ongeveer 1 mm. Ik ben een mierenneuker >:)

Verwijderd

Topicstarter
O ja nog 1 ding. 3DFX zit niet stil kijk maar. http://www.x3dfx.com/
Pagina: 1