[MediaPlayer] Weigert te spelen door ontbreken geluid

Pagina: 1
Acties:

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:04

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik heb op mijn werk een simpele pc zonder geluid. Nou wil ik zo af en toe weleens een filmpje kunnen spelen dat ik van collega's doorgemailt krijg of op internet vind. In beperkte mate is het hier ook gewoon toegestaan, dus wat bedrijfspolicy betreft zit er eigenlijk niks in de weg.
Nu heb ik alleen ruzie met Media Player.
Als ik een filmpje open, dan krijg ik een melding dat hij het geluidsspoor niet kan afspelen (logisch), maar vervolgens weigerd MP ook om het beeld af te spelen. Ik weet dat dit normaal geen probleem is, omdat een andere pc zonder geluid het wel doet. Die geeft wel dezelfde foutmelding, maar gaat vervolgens netjes de video weergeven.

De pc waar ik op werk bevat Win2k met Media Player 6.4

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Als ik jouw was zou ik mij meer met je werk bezig houden i.p.v vieze filmpjes van collega's of van het internet te bekijken :P

Maar goed nu zonder dollen.

Ligt waarschijnlijk aan de codecs. Kijk even onder het kopje: Afspeelproblemen

Mocht je er niet uitkomen, geef dan even de exacte foutmelding aan.

Verwijderd

of gebruik gewoon vlc
www.videolan.org

die kan letterlijk alles ;)

Verwijderd

Codecs

probeer k-lite eens, heeft windows mp classic, is geweldig, speelt echt alles af.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk gewoon eerst eens welke codec je precies mist, in plaats van allerlei meuk teinstalleren die waarschijnlijk niet eens nodig is :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters