Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Lees ook even het recente [rml][ HK]Ik ben verliefd en weet niet wat ik moet doen topics...[/rml] Daar wordt exact hetzelfde in besprokenMijn punt is: kunnen mods niet sneller ingrijpen, of laten we het zoals het is?
Zie vooral de reacties van SmartDoDo en mOrPhie daar
[ Voor 10% gewijzigd door Remy op 30-08-2005 10:36 ]
Overigens vind ik topic Angstig op straat (echt) wel een "slecht voorbeeld". Topicstart veels te kort door de bocht, reacties als "Dat is zielig, een nerd die z'n onderdelen niet kan kopen. Bestel online dan...".
Juist aan die reacties is te zien dat veel mensen dit soort topics (en daarmee de problemen) niet serieus nemen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zolang het niet de overhand krijgt heb ik er niet zo'n problemen mee. Daarbij denk ik altijd maar: "je _hoeft_ het niet te lezen, je kan de topics ook gewoon negeren"
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Die jongen is twaalf (!) jaar. Het is dat ik dat ik toen ik 12 was geen internet had (1992 anyone?) maar dan was ik alsnog naar mn ouders gegaan, mochten die je niet begrijpen zou ik alsnog op een andere manier aan hulp proberen te komen.Bor de Wollef schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:45:
Overigens vind ik topic Angstig op straat (echt) wel een "slecht voorbeeld". Topicstart veels te kort door de bocht, reacties als "Dat is zielig, een nerd die z'n onderdelen niet kan kopen. Bestel online dan...".
Voor de rest, dat topic waar Remy mee aankomt had ik nog niet gevonden, maar de strekking is duidelijk
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
In hoe verre zullen zulke topics echt een oplossing anders dan "zoek hulp" opleveren? Ik vind trouwens dat wat dit soot topics betreft men ook gewoon aan de policy moet voldoen. Het lijkt soms een beetje alsof dit niet helemaal zo is. Ik doel hierop slechte topicstart, geen zelfonderzoek etc. Het topic Angstig op straat (echt) (slechts als voorbeeld) vind ik hier een voorbeeld van.momania schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:48:
Het forum is idd niet echt bedoeld voor dit soort topics, maar tocht kan het voor sommige mensen die de behoefte hebben wel echt een uitkomst zijn en misschien wat opleveren.
Zolang het niet de overhand krijgt heb ik er niet zo'n problemen mee. Daarbij denk ik altijd maar: "je _hoeft_ het niet te lezen, je kan de topics ook gewoon negeren"
Wat me wel opvalt is dat er wel altijd veel mensen in dit soort topics posten (vaak alleen niet met echt nuttige info helaas). Blijkbaar zijn er dan toch genoeg mensen met interesse in dit soort problemen.
Leeftijd vind ik geen excuus om niet aan de policy te voldoen eigenlijk. Ik zou een jong iemand er alleen wat vriendelijker op wijzenDie jongen is twaalf (!) jaar.
[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 30-08-2005 11:05 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum